Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner - Skal vi samarbejde?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev helt høj af denne tråd!

Hvis der er folk i Odense/Fyn der ville være med på noget lignende så kontakt endelig mig! 

http://startup-odense.dk/

Og ellers glæder jeg mig til at høre jeres erfaringer undervejs på kbh flokken her :)

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:42

Carltherider:
Du er selvfølgelig også velkommen til at dukke op og yde en indsats..

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 17:48

Så er den store dag næsten kommet.
Vi mødes imorgen kl 18.00 ved fisketorvet nede ved biografen hvor der er siddepladser.

Alle er velkommen. Vi ses.. ;-)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:05

Ser frem til imorgen :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:26

Bliver spændende at høre hvordan i får kordineret alt dette her, når nogen har stor erfaring fra bestyrelses møder måske, mens andre bare er vant til at række hånden op eller afbryde andre :)

Håber i kan komme frem til noget konstruktivt, personligt mener jeg i er for mange og at der ikke er plads til at alle kan deltage på lige fod - nogle vil komme til at knokle mens andre kan køre på frihjul og bare være enige - hvordan skal jeres exit strategi være? 10 forskellige meninger og holdninger!

Men hvis det ender ud med at der måske opstår grupper af 3 eller 4 der får startet noget op der kan give værdi til slutbruger er det da flot - forhåbentlig gør i det ikke for at tjene penge, men for at afhjælpe et problem eller gøre livet anderledes nemt for jeres kunder, så vil pengene automatisk komme ud af jeres hårde arbejde :)

held og lykke - overvejer selv en partner eller to, men ikke mere ellers kan man ikke blive enige, det var svært nok at komme til enighed da man arbejdede 5 i en projektgruppe som multimediedesigner, når alle havde deres egen tanker og meninger om hvordan det skulle gøres. kan nemt forestille mig i skal have valgt ordfører og tage referat og stemme om alting :)

good luck all :)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:55

Hej Thomas
Du har ret , det kan blive svært hvis man ender med at blive for mange i gruppen, grupperne, som tiden vil vise.

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 23:08

Hej Thomas.

Jeg giver dig 100% ret. Det er heller ikke meningen at man skal danne et team på 10-12 mennesker om et enkelt projekt. Det vil blive meget svært mht organisering, opdeling, udvikling mv..

Derfor kan vi lave en fælles møde , hvor man kan inddeles i teams, selvfølgelig med dem som man bedst kan samarbejde med og hvor kemien passer mest sammen.

Det er heller ikke udelukket at man er i flere teams end én..

En anden fordel er at man udvider sin netværk, hvilket også spiller en stor rolle i ens iværksætteri..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:38

Fitness Udstyr:

Håber i kan komme frem til noget konstruktivt, personligt mener jeg i er for mange og at der ikke er plads til at alle kan deltage på lige fod - nogle vil komme til at knokle mens andre kan køre på frihjul og bare være enige - hvordan skal jeres exit strategi være? 10 forskellige meninger og holdninger!

good luck all :)

vh Thomas

Hej Thomas

Jeg kan godt forstå dit synspunkt, men jeg ser første møde som et "stikken i jorden" møde. Jeg tvivler stærkt på at der vil være frihjul eller lignende. Men ja 10 personer til at starte noget op bliver formentlig for voldsomt. Men det er jo også muligt at der kommer 3 teams af 2 og 4 personer der fortsætter med hvad de nu laver. Stemme om alting lyder absolut ikke tiltalende, men som sagt forestiller jeg mig også blot et første møde hvor man lige ser hvem de forskellige er.  Det skal jo også være nogle man kan arbejde sammen med..

Dbh. Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:43

det lyder som om i ved hvilken sammensætning der kan komme ud af det og man skal ikke undervurdere netværket :)

thumbs up :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:56

Imponerende fremmøde, kigger stadig efter trådstarter m.fl. Dårlig stil...

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)