Selvfølgelig skal du være ærlig. Det der menes er, at du bør have fokus på din fremtid og ikke din fortid. Hvis nogle er interesseret i din fortid, kan de jo spørge dig ad.
Jeg troede man kom længst med ærlighed. Men det var dengang.....Så du har helt ret, jeg skal ikke fortælle min sande livshistorie....
Din livshistorie er lige gyldig. Det har intet med sandhed eller usandhed at gøre...
Hvis du har en god ide og en god forretningsplan vil jeg nok fokusere på at fortælle om det i stedet for dig selv.
Du virker ikke særlig god til at modtage kritik. Det er også svært når man som iværksætter er så følelsesmæssig involveret i sit projekt, men det er et MEGA vigtigt skridt at acceptere den konstruktive kritik man bliver givet. Man overser altid ting og kan ikke være bedst til alt, derfor er det vigtigt at forholde sig til de kritiske kommentarer man får. (det er en konstruktiv kritik)
Nå, anyhow... 20K er intet. Du bruger 78000 om året på en bil. Kan du ikke undvære bilen i 2 måneder, spare pengene sammen og købe en bil til 10-15.000 kr. Derefter har du på 3,5 mdr. opsparet de 20.000 du mangler.