Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal skilles fra konen! :(

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej folkens!

Jeg står i den kedelige situation, at jeg skal skilles fra min højt elskede kone efter 10 år, Vi har 3 børn sammen så det er hårdt, det er rigtig hårdt!....
Sygdommen er en lang historie, men det bunder i at jeg har haft en dårlig opvækst som så har fulgt mig det meste af mit liv( Ikke seksuelt, men mangle på kærlighed, ingen støtte haft mm.)
Da jeg først fik øjnene op for hvordan jeg blevet behandlet , tog jeg skridet og fortalte min familie( mor,søster, Moster) at jeg havde brug for en pause, den pause mente de så ikke var iorden, så de har cuttet hånden af og vil ikke se mig mere. så jeg står her uden familie til hjælp.

Jeg har i 1 års tid været sygmeldt, under kontanthjælp med depression, den sygdom har desværre vendt rundt på vores liv, og min kone kan ikke klare det mere, tingende var ellers ved at se lyse ud, men tror det har taget for hårdt på hende-, og jeg forstår hende.

Min kone har fået lejligheden mens jeg låner min svigerforældres lejlighed indtil jeg finder mit eget.
Jeg regner med jeg finder noget andet i løbet af 14 dage..

Da jeg er på kontathælp og min kone dagpenge, er pengene små , så jeg har givet konen alle mine penge, så hende og børnene har noget at leve for. Jeg har 100 kr tilbage selv og 200 kr benzin på bilen... Jeg har så snakket med min sagsbehandler i dag om at jeg bliver nød til at komme ud og lave et eller andet, så jeg har fået tilbudt,(Special aftale) at hvis jeg finder noget at lave, og tjener lidt penge på det , modregner de i kontanthjælpen.

Så grunden til jeg skriver herinde er , om der er nogen der har ideer til noget man kan lave, noget jeg måske allerede kunne undersøge imorgen, bare for at få andre ting at tænke på , og tjene en skilling eller 2.

vinduespudser job, køre lidt pakke billigt for en webshop ( I nærheden af Århus), eller klippe hæk eller lign.

Jeg er 28 og fra Aarhus,

Jeg håber i forstår mit indlæg , for det er pumpet lige ud fra hovedet, ellers skriv.... så svare jeg...

Hilsen

Manden der synes livet er rigtig surt( men stadig har gnisten)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:33

Trist historie. Men har du nogle færdigheder? Nogen Uddannelse? Noget?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Jeg bliver helt ked af, at høre om din situation.

Men lad mig fortælle dig en ting.

At du skriver herinde på Amino, er et skridt i den helt rigtige retning!

Mange af os har været igennem kærlighedskvaler, og der er ikke en af os som har følt det samme som den anden. Jeg kan derfor på ingen måde sætte mig ind i hvordan din verden føles eftersom jeg ingen børn har, ikke deler et liv med en anden person, har haft en god opvækst, ingen depression osv.

Men jeg har ligesom mange andre også mistet en person som jeg har elsket ubetinget. Jeg kan smide mig ned i sofaen og græde, men hvad nytter det. Derfor må du finde nogle metoder og værktøjer til at klare hverdagen. Tid er det eneste som giver dig disse værktøjer, og du kan ikke gøre andet end at "slappe af" indeni, og give dig selv tid til sorgen. Og det med at tiden heler alle sår er måske slet ikke sandt. Men de bliver mindre med årene, og til sidst lærer man at leve med dem.

Du har endnu mere grund til at stå op om morgenen end jeg har. Du har tre dejlige børn, som er langt vigtigere end dig selv. Og dem må du være stærk for. På den ene eller anden måde.

Bare at du har givet lejligheden væk til konen og børnene viser hvor meget mand du i virkeligheden er. Stærkt!

Men du bliver også nød til, at tænke på dig selv og gøre din hverdag så praktisk som mulig. På den måde vil du også have mere overskud til dine børn, og dine egne følelser.

Du gør derfor det helt rigtige. Find dig et job. Med penge får du adgang til ressourcer, som kan gøre hverdagen lettere for dig selv og dine børn.

Du skal nok klare den. Bare rolig. Vi tror alle sammen på dig! Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 21. Jun 12
Skrevet kl. 22:43

SERPNAME:

Trist historie. Men har du nogle færdigheder? Nogen Uddannelse? Noget?

Nej desværre, Jeg har påbegyndt 3 uddannelser( Lager logistik,smed og elektriker),  men stoppet efter 2-3 måneder... Jeg har altid haft krudt i røven, og har bare nydt livet, hvor man brugte kroppen, Jeg ved at finder jeg det ,jeg drømmer om i hele verden så uddanner jeg mig indenfor det felt.

Kan godt være det er det forkerte forum jeg er i , for faktisk interessere computere og den slags mig heller ikke besynderligt meget ;)....

Jeg har kigget lidt rundt herinde en gang i mellem, og har syntes det har været meget sjovt/spændende...

Og ja det er trist, det er rigtig trist, men livet går videre, og vi har trodsalt 3 børn vi også skal beskytte

Tilmeldt 21. Jun 12
Skrevet kl. 22:49

Sasa Kovacevic:

Jeg bliver helt ked af, at høre om din situation.

Men lad mig fortælle dig en ting.

At du skriver herinde på Amino, er et skridt i den helt rigtige retning for dig.

Mange af os har været igennem kærlighedskvaler, og der er ikke en af os som har følt det samme som den anden. Jeg kan derfor på ingen måde sætte mig ind i hvordan din verden føles eftersom jeg ingen børn har, ikke deler et liv med en anden person, har haft en god opvækst, ingen depression osv.

Men jeg har ligesom mange andre også mistet en person som jeg har elsket ubetinget. Jeg kan smide mig ned i sofaen og græde, men hvad nytter det. Derfor må man finde nogle metoder og værktøjer til at klare hverdagen. Tid er det eneste som giver dig disse værktøjer, og du kan ikke gøre andet end at "slappe af" indeni, og give dig selv tid til sorgen. Og det med at tiden heler alle sår er måske slet ikke sandt. Men de bliver mindre med årene, og til sidst lærer man at leve med dem.

Du har endnu mere grund til at stå op om morgenen end jeg har. Du har tre dejlige børn, som er langt vigtigere end dig selv. Og dem må du være stærk for. På den ene eller anden måde.

Du gør derfor det helt rigtige. Find dig et job. Med penge får du adgang til ressourcer, som kan gøre hverdagen lettere for dig selv og dine børn.

Du skal nok klare den. Bare rolig. Vi tror alle sammen på dig! Smile

Super indlæg, det gir mig sgu et lille smil på læben, og kan sagtens følge dig... SUPER! :)

Jeg har været meget i gang de sidste par dage med at søge det ene og det andet, jeg har sågar også tilbudt konen og hjælpe med hendes søgen og gøren, bare for at vise hvor meget jeg elsker hende. og i alt den tid jeg har være i gang har jeg ikke haft mulighed på at tænke på hende, og det hjælper. Men alligevel, jeg skal jo arbejde med savnet på et eller andet tidspunkt...
Jeg mangler bare noget i hverdagen...

Jeg begynder imorgen tidlig med at træne, 2 timer, så kunne det jo være lækkert hvis man kunne fortage sig et eller andet derefter

Ja jeg skal slappe af, men

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ny-Start-På-Livet:
Jeg har været meget i gang de sidste par dage med at søge det ene og det andet, jeg har sågar også tilbudt konen og hjælpe med hendes søgen og gøren, bare for at vise hvor meget jeg elsker hende. og i alt den tid jeg har være i gang har jeg ikke haft mulighed på at tænke på hende, og det hjælper. Men alligevel, jeg skal jo arbejde med savnet på et eller andet tidspunkt...
Jeg mangler bare noget i hverdagen.

Det er flot at du tager dig af din kone. Det skal du også. Jeg kender ikke grunden til, at I er gået fra hinanden. Men en god regel er, at hvis du virkelig gerne vil have din kone tilbage, så er det bedste du kan gøre at give hende TID.

En clean-cut er i næsten 98 % af tiden uden tvivl det bedste.

Den største fejl man kan begå når man vil have en person tilbage er, at kræve det ene og det andet. Det VIL i sidste ende skubbe hende længere og længere væk fra dig. Vis din kone at du kan uden hende. Vis hende at du er en mand. Vis hende at du kan tage dig af dine egne børn (ikke at jeg tror, at du ikke kan).

Med andre ord, så skal du vise hende den DIG som hun forelskede sig i. Det er ikke let, men det kræver en helt "genstartning" af dig selv. Du kan betragte det som, at du starter forfra med din personlige udvikling. Måske ikke forfra, men hvert fald et andet sted.

Og det kræver netop at du fjerner dig fra hende så meget som det kan lade sig gøre.

Det er hvert fald hvad JEG ville have gjort. Fordi jeg havde gjort alt det modsatte før engang, og det virkede ikke Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:00

Elektriker kræver virkeligt at man har både fysik og mentalt med sig 100% - Du må da have 1 ting der fanger din interesse?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Jun 12
Skrevet kl. 23:07

SERPNAME:

Elektriker kræver virkeligt at man har både fysik og mentalt med sig 100% - Du må da have 1 ting der fanger din interesse?

Jeg gad seriøst godt arbejde i en lufthavn, det har jeg altid godt kunne tænke mig, Men Aarhus-lufthavn, er ekstrem lille, og har ikke brug for flere folk, har søgt deerude et par gange... og vi har jo stadigvæk børnene så vi skal lidt længere ud i fremtiden hvis jeg følger den "drøm".

Ellers nej der er ikke noget hvor jeg tænker nøøøøj det gad jeg godt.... Det er lidt svær, men det kunne jo være jeg finder ud af det om nogle måneder... Man kan håbe i hvertfald.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 21. Jun 12
Skrevet kl. 23:54
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)