Hej folkens!
Jeg står i den kedelige situation, at jeg skal skilles fra min højt elskede kone efter 10 år, Vi har 3 børn sammen så det er hårdt, det er rigtig hårdt!....
Sygdommen er en lang historie, men det bunder i at jeg har haft en dårlig opvækst som så har fulgt mig det meste af mit liv( Ikke seksuelt, men mangle på kærlighed, ingen støtte haft mm.)
Da jeg først fik øjnene op for hvordan jeg blevet behandlet , tog jeg skridet og fortalte min familie( mor,søster, Moster) at jeg havde brug for en pause, den pause mente de så ikke var iorden, så de har cuttet hånden af og vil ikke se mig mere. så jeg står her uden familie til hjælp.
Jeg har i 1 års tid været sygmeldt, under kontanthjælp med depression, den sygdom har desværre vendt rundt på vores liv, og min kone kan ikke klare det mere, tingende var ellers ved at se lyse ud, men tror det har taget for hårdt på hende-, og jeg forstår hende.
Min kone har fået lejligheden mens jeg låner min svigerforældres lejlighed indtil jeg finder mit eget.
Jeg regner med jeg finder noget andet i løbet af 14 dage..
Da jeg er på kontathælp og min kone dagpenge, er pengene små , så jeg har givet konen alle mine penge, så hende og børnene har noget at leve for. Jeg har 100 kr tilbage selv og 200 kr benzin på bilen... Jeg har så snakket med min sagsbehandler i dag om at jeg bliver nød til at komme ud og lave et eller andet, så jeg har fået tilbudt,(Special aftale) at hvis jeg finder noget at lave, og tjener lidt penge på det , modregner de i kontanthjælpen.
Så grunden til jeg skriver herinde er , om der er nogen der har ideer til noget man kan lave, noget jeg måske allerede kunne undersøge imorgen, bare for at få andre ting at tænke på , og tjene en skilling eller 2.
vinduespudser job, køre lidt pakke billigt for en webshop ( I nærheden af Århus), eller klippe hæk eller lign.
Jeg er 28 og fra Aarhus,
Jeg håber i forstår mit indlæg , for det er pumpet lige ud fra hovedet, ellers skriv.... så svare jeg...
Hilsen
Manden der synes livet er rigtig surt( men stadig har gnisten)