Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ville hjælpe med at rette min personlige uddannelsesplan.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der gerne ville hjælpe med at rette det her for neden, som jeg skal bruge til min personlig uddannelseplan.? :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har valgt at gå Social og sundheds hjælper vejen, fordi jeg elsker at arbejde med mennekser, og fordi har tænkt mig at læse videre til Asisistenten efter hjælpen.

Før jeg tog grundforløbet, var der mange som jeg kendte, som valgte Sosu-skolen, jeg spurgte meget indtil hvad Sosu skolen endlige var, og vagte at være på intro der, jeg indså at hvis jeg virkelige brændte for at arbejde med mennekser, var den skole den rigtige vej. Det var den også, jeg havde ikke regnet med at lærer så meget, og hurtigt, fx jeg vidste ikke hvad etik og moral var, men det lærte jeg alt om på grundforløbet.

Det som jeg er god til er, at tag mig af andre selvom de ikke har brug for hjælp, altså at være der for en, det kunne være en elev på skolen, eller klasse kammart, venner/veninder, familie o.s.v.    Det som jeg er god til at lave mine leikter , især når det er en uddannelse som jeg intersser mig i rigtigt meget, jeg er lærernem. Jeg er god til at lytte, hjælpe,  og lærer.

Jeg føler mig som en meget udadvendt, social og motiverende person.

Det jeg glæder mig mest til på min uddannelse er at lærer nye folk at kende, få mig en ny viden, og erfaring (praktik). Og de muligheder jeg kan få efter min udannelse.

Det der kan få mig til at elske mit arbejde eller min uddannelse, det er at jeg kan føle mig socail med mine klasse kammarter,  og lærer. Eller med mine kolleger. Det ville give mig en stor betydning i min uddannelse el. Job hvis jeg har det godt med mine klasse kammarter, eller kolleger

Det jeg ville bruge min social og sundhedshjælperudannelse til er at blive farmakonom, det er mit ønske.

Under min uddannelse tror jeg ikke jeg ville have det vanskeligt med nogle ting.

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 22:42

Nogle der gerne ville hjælpe med at rette det her for neden, som jeg skal bruge til min personlig uddannelseplan.? :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har valgt at gå Social og sundheds hjælper vejen, fordi jeg elsker at arbejde med mennekser, og fordi har tænkt mig at læse videre til Assistenten efter hjælpen.

Før jeg tog grundforløbet, var der mange som jeg kendte, som valgte Sosu-skolen, jeg spurgte meget indtil hvad Sosu skolen endlige var, og valgte at være på intro der, jeg indså at hvis jeg virkelige brændte for at arbejde med mennekser, var den skole den rigtige vej. Det var den også, jeg havde ikke regnet med at lærer så meget, og hurtigt, fx jeg vidste ikke hvad etik og moral var, men det lærte jeg alt om på grundforløbet.

Det som jeg er god til er, at tag mig af andre selvom de ikke har brug for hjælp, altså at være der for en, det kunne være en elev på skolen, eller klasse kammart, venner/veninder, familie o.s.v.    Det som jeg er god til at lave mine leikter , især når det er en uddannelse som jeg intersser mig i rigtigt meget, jeg er lærernem. Jeg er god til at lytte, hjælpe,  og lærer.

Jeg føler mig som en meget udadvendt, social og motiverende person.

Det jeg glæder mig mest til på min uddannelse er at lærer nye folk at kende, få mig en ny viden, og erfaring (praktik). Og de muligheder jeg kan få efter min udannelse.

Det der kan få mig til at elske mit arbejde eller min uddannelse, det er at jeg kan føle mig social med mine klasse kammarter,  og lærer. Eller med mine kolleger. Det ville give mig en stor betydning i min uddannelse el. Job hvis jeg har det godt med mine klasse kammarter, eller kolleger

Det jeg ville bruge min social og sundhedshjælperudannelse til er at blive farmakonom, det er mit ønske.

Under min uddannelse tror jeg ikke jeg ville have det vanskeligt med nogle ting.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:04

"Jeg læser til Social- og sundhedshjælper, fordi jeg elsker at arbejde med mennekser. Efterfølgende ønsker jeg at læse videre til SSA.

Forud for min optagelse på SOSU-skolen, forhørte jeg mig i min omgangskreds om, hvad uddannelsen egentlig bestod i. Det gav mig blod på tanden og jeg fik lov, at deltage i et introforløb, hvor alle mine forventninger blev indfriet. 

Efterfølgende påbegyndte jeg grundforløbet, hvor jeg lærte en masse omkring faget, men i høj grad om mig selv. Lærte både om mine egne stærke og svage sider. 

Det jeg glæder mig mest til på min uddannelse er at lærer nye folk at kende, tilegne mig ny viden, og få praktisk erfaring. Desuden ser jeg en god fremtid for mig selv indenfor faget.

På sigt vil jeg gerne læse videre til farmakonom."

Jeg ville skrive ovenstående. Dog kender jeg ikke baggrunden for eller formålet med din uddannelsesplan. Derfor har jeg givetvis slettet nogle sætninger, som synes vigtige for dig.

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 16:28

tusind tak skal du have. :) 

Nu tror jeg det lyder bedre ! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)