Jeg er super glad for alt den respons jeg fik på mit sidste emne, og har valgt at lytte til størstedelen - Nu er siden klar til at blive vurderet på ny! :)
Kigget lidt på korrektur (kun på enkelte sider) - der er stadig steder, hvor sætninger kan være kluntet formuleret eller mangle komma og punktum - dette vil blive ordnet! :)
Synes ikke at sidens design passer super godt ind, det virker lidt kedeligt. Men man kan helt klart arbejde vidre med designet, og det kan forbedres en del. Som du skriver der kommer et nyt logo ind, der er der også brug for fordi det nuværende logo er lidt uproff.
Men ellers er der nogle gode elementer i siden, dog kan man måske arbejde lidt mere på sidens design.
Frederik: Ja siden kan godt forbedres designmæssigt - måske er jeg bare ikke så kreativ anlagt, fordi jeg kan godt lide sider der er stilrene uden så meget hurlumhej. Men tusind tak :)!
Har overvejet at lave en "page" hvor jeg skriver min historie, har trods alt taget omkring 30kg masse på - på ca. 2 år - ved at følge denne "approach". Men det er stadig på tegnebrættet. Føler lidt det er at "udlevere" sig selv, og at det hurtigt kan opfattes som pral i stedet for noget man skal tage ved lære af.
Har overvejet at lave en "page" hvor jeg skriver min historie, har trods alt taget omkring 30kg masse på - på ca. 2 år - ved at følge denne "approach". Men det er stadig på tegnebrættet. Føler lidt det er at "udlevere" sig selv, og at det hurtigt kan opfattes som pral i stedet for noget man skal tage ved lære af.
Mvh Daniel
Jeg vil sige, jo mere du kan udlevere af dig selv jo bedre. Det kan være f.eks. en blog, twitter, videoer hvor du snakker om de forskellige ting. Jeg tror helt sikkert det vil være en god ide, det afhænger mere af hvor meget man 'tør' at udlevere sig selv. Janteloven lever stadig :)