Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom-i-form.dk - ny respons.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg er super glad for alt den respons jeg fik på mit sidste emne, og har valgt at lytte til størstedelen  - Nu er siden klar til at blive vurderet på ny! :) 

Ting jeg har ændret siden sidst:

Købt tema

Fået en søgefunktion der kan ses ( ;) ) 

Tilføjet sociale medier

Kigget lidt på korrektur (kun på enkelte sider) - der er stadig steder, hvor sætninger kan være kluntet formuleret eller mangle komma og punktum - dette vil blive ordnet! :) 

Mvh Daniel

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 20:45

Ting som vil blive ændret snarest: 

Nyt logo (det der er nu ser mærkeligt ud) 

kostplans databasen vil blive sat op i en galleri funktion (skal lige finde den smarteste måde at gøre det på) 

Mvh Daniel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:47

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:31

Synes ikke at sidens design passer super godt ind, det virker lidt kedeligt. Men man kan helt klart arbejde vidre med designet, og det kan forbedres en del. Som du skriver der kommer et nyt logo ind, der er der også brug for fordi det nuværende logo er lidt uproff. 

Men ellers er der nogle gode elementer i siden, dog kan man måske arbejde lidt mere på sidens design. 

- Held og lykke med siden! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 21:56

Rene: tak! ;)

Frederik: Ja siden kan godt forbedres designmæssigt - måske er jeg bare ikke så kreativ anlagt, fordi jeg kan godt lide sider der er stilrene uden så meget hurlumhej. Men tusind tak :)! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20

kontakt skriv hvem du er , dit navn og du er forfatter bag siden , jeg synes ellers siden er meget vellykket super tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 19:11

Mikael: Ja tænkte nok det kunne være en ide. 

Har overvejet at lave en "page" hvor jeg skriver min historie, har trods alt taget omkring 30kg masse på - på ca. 2 år - ved at følge denne "approach". Men det er stadig på tegnebrættet. Føler lidt det er at "udlevere" sig selv, og at det hurtigt kan opfattes som pral i stedet for noget man skal tage ved lære af.

Mvh Daniel

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 19:12

Og tusind tak forresten :) Nu begynder SEO arbejdet snart!! :)

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 19:14

Jeg kan godt lide designet i modsætning til de andre, jeg syntes det virker meget nemt og overskueligt.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:39

danielbech:

Har overvejet at lave en "page" hvor jeg skriver min historie, har trods alt taget omkring 30kg masse på - på ca. 2 år - ved at følge denne "approach". Men det er stadig på tegnebrættet. Føler lidt det er at "udlevere" sig selv, og at det hurtigt kan opfattes som pral i stedet for noget man skal tage ved lære af.

Mvh Daniel

Jeg vil sige, jo mere du kan udlevere af dig selv jo bedre. Det kan være f.eks. en blog, twitter, videoer hvor du snakker om de forskellige ting. Jeg tror helt sikkert det vil være en god ide, det afhænger mere af hvor meget man 'tør' at udlevere sig selv. Janteloven lever stadig :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)