Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: søges advokat med speciale indenfor affiliate afregning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg søger en advokat der kan hjælpe mig med at opkræve mine penge fra et affiliate netværk, må desværre ikke nævne hvilke.

Sagen er den at jeg har nogen penge til gode og nu ikke kan komme i kontakt med dem hverken på mail eller tlf. har givet dem mange opkald og mails

Jeg står til at skal have min sidste udbetaling midt i næste mdr og ved ikke om jeg skal afvente med at få advokat på efter denne, som jeg nu heller ikke regner med at se skyggen af frivilligt fra dem.

Jeg har taget print screen af mit udstående hos dem, hvis de skulle lukke og slukke deres side ned

Håber der findes lidt hjælp herinde, evt andre i samme situation der vil gå sammen om en sag mod dem

/Mikkel

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Tag fat i Halfdan Timm fra Byens Advokat han kender både til affiliate Marketing og til advokater, så jeg er sikker på at han kan pege dig en den rigtige retning. 

Mvh Anders Saugstrup

Disclaimer: Jeg er rådgiver for Halfdan på projektet.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:19

Jeg brugte http://www.adv-jc.dk/ - Da jeg havde det hyggeligt med Adfair. De vidste intet om Affiliate, og tvivler på der er mange advokater som ved hvad det er. Men det virkede da. Fandt dem via http://www.stjerneadvokater.dk, og hvad med et opslå en sag derinde? Så får du nogle henvendelser, uden det forpligter. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:34

Anders: mange tak kigger jeg videre på :)

Jesper: Hvilke kategori valgte du da du benyttede stjerneadvokater ? Kunne også være et godt bud

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:39

Jeg har knaldet en PM afsted - Jeg glæder mig til at høre, om jeg har gættet korrekt ifht selskabet. q:o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:11

Hej Halfdan

DU gættede skam rigtigt :) Må vel også sige mange er i klemme hos dem..

Har sendt dig brev retur

/mikkel

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 08:25

Det er i sådan en situation at det irritere mig at vi skal passe på i forhold til injurier.

Det ville jo ikke være helt dårligt, at finde ud af hvilket firma man skal holde sig fra.

Hav en god weekend.

Mvh. Nikolaj A. Gilstrøm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)