Jeg har en affiliate side der lå blandt top10 resultater på google i morges med 15 søgeord. Nu har jeg lige tjekket igen og ligger ikke blandt top 100 længere på 13 af søgeordene. De sidste to søgeord ligger som 96 og 26. Hmm.... Hvad kan det skyldtes? Har ikke opdateret siden de sidste tre dage. Der er næsten ingen konkurrence indenfor mit søgeord, så det er ikke på grund af konkurrencen.
Jeg har prøvet, at linkbuilde en hel del de sidste par dage. (Kan dog ikke se noget endnu via majesticseo.com. Siden er kun ca. tre uger gammel) Kan det være dette der er gået galt?
hvor gamle er domænet hvornår var det første links google fandt google vurdere hvor gamle en side efter hvornår første links er fundet og husk alle nye sider hopper op ad og ned ad i starten
er der lavet ens ankerlinks tekst mod siden kan det påvirke siden
men den nye pingvin opdatering flere ting man skal tænke over http://www.amino.dk/forums/t/162909.aspx
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ved ikke hvilken type linkbuilding du har lavet. Men mange links og nyt site er en dårlig cocktail, da du kan få en straf fra google. Så tænk dig lidt om inden du bygger links i hundredevis til et nyt site.
Nye sider svinger desuden enormt meget op og ned i søgeresultaterne. Oftest får et nyt site en god placering og så falder de tilbage.
Du har en 3 uger gammel side med affiliate links som du meget tidligt i levealderen har linkbuildet en hel del?
Skriv noget ordentligt indhold og få nogle ordentlige links. Giv derudover siden noget tid. Der er ikke noget unormalt i at være blevet smidt tilbage, nærmere overhovedet at have ranket med - hvad jeg går ud fra er en tynd - affiliateside til at starte med.
Tak for dit svar. Ankerteksten er nok en smule ens. Jeg har maksimalt lavet 15 backlinks.
Syntes bare det er vildt, at ryge ud af top100 på bare et par timer med så mange søgeord. Har hoppet lidt frem og tilbage i top10 med mine søgeord de sidste par dage, men ikke ud af top 10. :/ Har haft 20-30 besøgende om dagen fra tredje dag, og 3 besøgende fra i morges, ingen siden :/
Jeg siger tak for jeres svar og må igang med, at skrive nogle flere artikler :) Det tager hurtigt overhånd med affiliate links når man begynder, at tjene lidt penge ;)
Jeg skriver et par artikler og ser det an om et par dage. Så håber jeg det går bedre. :)
Tak for dit svar. Ankerteksten er nok en smule ens. Jeg har maksimalt lavet 15 backlinks.
Syntes bare det er vildt, at ryge ud af top100 på bare et par timer med så mange søgeord. Har hoppet lidt frem og tilbage i top10 med mine søgeord de sidste par dage, men ikke ud af top 10. :/ Har haft 20-30 besøgende om dagen fra tredje dag, og 3 besøgende fra i morges, ingen siden :/
siden er ny alle sider ryger op ad ned ad i starten , der er intet fy at vil videre formidle siden
gode ideer , man skal satse på en spredning og vis spreder sig og skal i gang først opretter sig
skriv presse meddelers
lav videoer
lave aktivitet social opret facebook side overveje både twitter og google plus
bloggen aktivet der sker lidt dagligt på siden , du kan også opdatere på siden skrive tilføjelser i teksten på siden der skal bare jævnligt ske noget nyt
hver aktive alle relevante steder , men altid være varieret og fornyede man skal veksel konstant så har man nok at se til også i starten
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows