Jeg pusler med tanken om at stoppe min webshop og står med 2 modeller
Sælge hele molevitten
Sælge lageret og lukke resten ned
Bør jeg kontakte mine nærmeste konkurrenter (som i DK kan tælles på een hånd tror jeg) og spørge om de er interesserede i at købe mit varelager? Eller er det en dårlig ide?
Må man gerne sælge sin kundedatabase, og i så fald, hvad koster en emailadresse?
Jeg blev på et tidspunkt budt 20-25.000 kr for domænet, inden jeg var kommet helt i gang med shoppen, kan jeg stadig lade det være prisen?
Glæder mig til at høre fra jer...for jeg er ved at løbe lidt træt i det...
Som Brian skriver, kan du da sælge den på Amino. Og hvis du har gode kunder og en god omsætning ect. kan du da sende en mail eller en brevdue til dine konkurrenter og fortælle dem at du stopper og virksomheden er tilsalg på Amino.
Jeg har godt nok ikke sat nogen pris på, da jeg lige skal regne varelagerets værdi ud...
Men er der nogen der ved hvad en email adresse er værd, og om man i det hele taget må sælge folks email adresser?
Jeg har nogen stykker der er tilbagevendene kunder, og jeg har fået mange positive tilkendegivelser af både kunder og prof reklamefolk der har haft hjulpet mig lidt undervejs. Min side har været i adskillige blade og aviser...så den er så småt ved at være kendt i børnefamiliekredse :)
Jeg ville mene at det er en dårlig ide. Har du ikke sådan en piracy-side hvor der står håntering af følsomme dataog jeg ville mene at rn email er under betegnelsen, følsom data.
Man skriver også tit i den der piracy at man ikke sægler/videregiver deres email.
Mvh Kevin
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!