Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

90.000 unikke månedlige besøgende --> hvordan udnytter jeg det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en mulighed for at drifte en shopløsning på et stort dansk livstils site med 80-90.000 månedlige unikke besøgende. Jeg skal stå for udvikling af webshoppen på shop.?.dk domænet, men får stillet annonceringsplads på hovedsiden til rådighed til markedsføring af shoppen. 75% af sitets besøgende er mænd,hvilket modsvarer sitets indhold. Herudover handler 80 % af de besøgende jævnligt på nettet.

Jeg skal stå for alle omkostninger forbundet med etablering og driften af shoppen, og skal aflevere en lille %-del af omsætningen i kommission for trafikken.

Der er brug for input folkens... Skal jeg holde fingrene væk? Hvilke produkter skal shoppen sælge? Skal jeg selv have varelager eller finde et antal partnere til at fylde hylderne og betjene kunderne? -eller har I nogle helt andre input? Eventuelt nogen der ønsker at komme med på ideen, såfremt jeg ikke magter opgaven selv :-)

skyd løs...

/Allan

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:44

hvilken side er det , så vi kan give feedback ?

altså om er der er 1000 unikke besøgene eller 10 millioner unikke besøgene om måneden, det er ikke afgørende der spiller konvertering mere ind , det kan jo være den med få besøgene alle er næsten kunder den med mange besøgene er få er kunder dem som besøger webshoppen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:56

Så din opgave går ud på at starte en shop på et allerede velbesøgt community. Lidt som at smide en shop sektion ind på Amino?

Lige for at jeg har forstået dig korrekt.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 12:05

allanjensenaalborg:
Hvilke produkter skal shoppen sælge?

Du skriver at 75% af brugerne er mænd, og de jævnligt handler på nettet. Men hvad er deres alder, indkomst, interesser etc., og hvilket livstils site snakker vi om?

Uden de informationer er det rimeligt svært, at komme med kvalificeret bud på hvad du skal sælge :-) Modsat ville jeg sige, at hvis du ikke har en rimelig god ide om det, ville jeg holde fingrene væk. Men - det lyder som en god forretningsmulighed, hvis du kan strikke det rigtige sortiment sammen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Fra  WEXO Skrevet kl. 12:32

Jesper Krogfelt Hansen:
Lige for at jeg har forstået dig korrekt.

Det har du :-)

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Fra  WEXO Skrevet kl. 12:36

Jeg kan desværre på nuværende tidspunkt ikke røbe navnet på det community jeg er i dialog, da de sidste aftaler endnu ikke er på plads. Så dialogen om hvilke produkter shoppen skal sælge, er nok lidt for tidlig :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)