Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Jeg går og roder lidt med en god ide (hvis jeg selv skal sige det) og har desværre ikke midlerne til at starte dette projekt op alene, så derfor søger jeg en investor og/eller en partner. Jeg har været selvstændig før dog alene, ohg har i den forbindelse fundet ud af jeg ser mange fordele i at have en partner.

Men da jeg ikke ser en mulig partner i mit netværk vil jeg høre jer om i har nogen erfarninger om hvor man evt kunne finde en partner eller en investor?

Vil ikke røbe for meget om min ide, kan dog fortælle det er en internet virksomhed jeg har i tankerne.

Håber i kan hjælpe :)

Hilsen Jesper

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper.

Det er muligt både at finde partnere eller/og investorer her på Amino, men chancerne for at nogle har lyst til at kontakte dig bliver større hvis du kommer med noget mere info, såsom dine kompetencer, hvad du forventer af en partner, hvilken størrelseorden det drejer det sig om ang. investor osv.

Det vil osse hjælpe hvis du fortæller lidt om din geografi, om det er underordnet hvor den potentielle partner bor henne.

Du kan, uden at røbe for meget, fortælle lidt om hvilken genre/niche af en internetvirksomhed du vil opstarte. Er det en webshop, indenfor tøjbranchen evt. er det mediebaseret osv.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:48

Hej Rune..

Tak for svaret. Ja det har da da helt ret i..

Her er lige lidt info.

Hvis jeg starter lidt om mig selv, jeg er 26 år og er tildagligt souschef på et Scandic hotel i Århus. Jeg har tidligere været selvstændig ved siden af mit arbejde med et wellness firma der hed Århus Wellness, som nu desværre er lukket. Så har lidt kendskab til at være selvstændig. men har også i den forbindelse fundet ud af jeg gerne vil have en partner, da to hoveder tænker bedre end to, og to pengepunge er bedre end to :)

Min ide er inden for restauration/catering. Som jeg også nævnte før skal det være en internet portal, så en partner/investor med en stor ekspertise indenfor dette område ville være et stort plus.

Beløbet som der skal investeres er mellem 50.000-100.000

Jeg bor som i selvfølgelig kan regne ud i Århus, så det vil selvfølgelig være nemmest hvis en mulig partner boede i Århus, men da det er en internet portal, er det jo ikke så vigtig.

Håber at høre fra jer derude :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)