Godaften Amino'er. Overskriften på dette indlæg lyder måske forket, men who cares? Jeg har et spørgsmål ang. at sende et brev/Maxibrev, jeg ved selvfølgelig godt hvordan man sender et brev. Men hvordan med når man har en webshop, og man sender en del produkter afsted i løbet af en dag. Skal man bare sætte et frimærke på sin boblekonvolut, også sende det. Eller skal man bruge disse labels og klistre på? - Jeg har set Post Danmark, har et program som hedder Webpack ( Som bliver erstattet af Packsoft) Hvor man nemt og gratis kan printe labels ud, og sætte dem på. Men så tænkte jeg om det der labels virker som et frimærke? Kan man godt bare gå ind på Packsoft, og printe en label ud, og sætte den fast på ens boblekonvolut også sende den afsted? Eller skal man gøre noget andet? Jeg er lidt forvirret ang. forsendelse osv. Håber i kan hjælpe mig! :-) Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
Med Maxibrev, og breve generelt, sætter du bare et frimærke på der passer til brevets vægt, og så i postkassen med det. Nemmere kan det ikke gøres.
Mht. til Pacsoft, så skriver PostDanmark således:
For at benytte Pacsoft Online skal du være aftalekunde hos Post Danmark Logistik og have et aktivt kundenummer.
Du skal have en konto i Pacsoft Online med samme nummer, som dit Post Danmark Logistisk kundenummer.
Jeg mener ikke at det kan betale sig at være Post Danmark Logistik kunde, medmindre man sender vanvittige mange pakker, dagligt.
Med venlig hilsen,
Alexander