|
Hej, Grundet manglende tid ønsker jeg at sælge min upload-site GratisUpload.dk. GratisUpload.dk har en fast og solid antal besøgende, og der uploades, fremvises og downloades dagligt filer i alle mulige størrelser. Der er desuden et lille back-end system, hvor man kan validere filerne, således man relativ nemt og hurtigt kan validere om der er tale om ulovlige fil-uploads (ophavsbeskyttet materiale m.v.). Siden er udviklet i PHP og anvender en MySQL database i baggrunden. Jeg har selv kodet systemet op helt fra bunden, og det er meget nemt at vedligeholde eller udvide med funktionalitet. Bemærk desuden funktionaliteten omkring anmeldelse af filer, der bryder med vore betingelser eller lovgivning. Det sikrer minimal misbrug, da filen -efter en anmeldelse - automatisk blokeres for yderligere download efter 5 timer (tiden kan reguleres nemt). Med til sitet medfølger en række domænenavne. Dertil kommer at ved søgning på Google på ord / sætninger såsom "upload", "upload filer", "upload en fil" m.v. ligger sitet på en 1. plads. For nærmere detaljer omkring antal fil-uploads, fil-downloads, unikke besøgende m.v. pr. dag/måned, hvilke domæner der medfølger m.v., så smid en privat besked. Det samme gør sig gældende med et bud på hvad du vil give for sitet, såfremt du er interesseret. På forhånd tak for din tid ! Med venlig hilsen Kristian |
Salg af god fil-upload site
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem