Du bliver nød til at definerer hvad systemet skal kunne håndterer, og ikke mindst hvilke forventninger du har til udvidelser i fremtiden. |
wordpress kunne være et godt bud.
Du bliver nød til at definerer hvad systemet skal kunne håndterer, og ikke mindst hvilke forventninger du har til udvidelser i fremtiden. |
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
wordpress ville jeg klart også vælge da man har nemmere ved at finde udvikler , der er færre drupal udvikler eksempelvis og man skal jo jævnligt sikkert lave ændringer med sin side |
Ikke enig. Der er mange, der kan opsætte et wordpress tema, men hvis der skal kodes, så står langt de fleste af. Det er en jungle med wordpress-udviklere, fordi de tror de kan udvikle, men de kan kun sætte byggeklodser sammen og står af ved mere komplekse opgaver. Der er færre fake udviklere indenfor Drupal, fordi uden at kunne kode, så kommer man ingen vegne. En Drupal udvikler har typisk også en højere timepris. Der er et kæmpe community af drupal-udviklere i Danmark på Version2. DR har lige valgt Drupal, som deres platform. Offshore er det også nemt at finde udviklere til Drupal. Læringskurven ved Drupal er meget stejlere, men til gengæld har du en mere ren kode at arbejde med. Hvis trådstarter kan klare sig med standard, så er wordpress valget. Hvis der skal udvikles meget, så er Drupal et bedre valg, fordi der er mere fleksibilitet. Jeg så for et stykke tid siden en sammenligning mellem CMS (kan selvfølgelig ikke finde den nu) og der var der på et typisk Drupal projekt brugt omkring 10 gange så mange udviklingstimer som på et wordpress site . Skal det være nemt og hurtigt, så vælg Wordpress. Hvis trådstarter skal have en bedre kode og frihed til at udvikle på tværs af plugins, så skal der vælges Drupal. |
Du modsiger lidt dig selv her... og det resultere i noget være vås. Alle systemer er kun så fleksible som den udvikler der skal løse opgaven. og der findes altså også et hav af drupal udviklere som tror de kan udvikle fordi de ligesom med wordpress kan opsætte tema, plugins/moduler mm. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Det er dig, der ikke har sat dig nok ind i det :) http://www.computerworld.com/s/article/9219685/Site_builder_shootout_Drupal_vs._Joomla_vs._WordPress Selvfølgelig findes der også dårlige Drupaludviklere, men der er en højere adgangsbarriere på Drupal og derfor er der logisk færre lykkeriddere, der har 10 timers udviklingserfaring bag sig som tilbyder deres ydelser. |
Uden tvivl WordPress, verdens største CMS, og det mest brugervenlige, samt nemt at udvide og finde udviklere til, uanset hvad de andre siger :) |
Sorry, at sige jeg ikke har sat mig nok ind i det, og så linke til en artikel som er lavet af en udvikler holder vidst ikke rigtig. men det underbygger nu bare det jeg siger, nemlig at alle systemer er kun så fleksible som udvikleren bag har viden til. og sådan vil det altid være. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Tænk at vi i 2012 ikke har mere i posen end endnu en wordpress hjemmeside!. |
Her er nogle valgmuligheder. Jeg har stillet dem op i rækkefølge efter hvad jeg mest anbefaler. Wordpress Drupal Concrete5 TYPO3 Umbraco Silverstripe |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau