Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udelukkelse fra Google Adsense

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg blev for et par år siden udelukket af Google Adsense pga. ugyldig klikaktivitet. Jeg er nu blevet en del klogere på hvad man må og hvad man ikke må mht. Google Adsense.

Jeg kunne nu godt tænke mig at bruge Google Adsense igen, men kan læse mig frem til at når man har fået deaktiveret sin Google Adsense konto, så er man tilsyneladende udelukket for livstid.

Er der andre der har erfaring med dette, og og er det helt umuligt at få tilgivelse af Google Adsense, og få åbnet sin konto op igen?

Mvh. Jan

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så vidt jeg ved, er det stort set umuligt. Derfor er der utroligt dumt at bruge AdSense hvis ikke man overholder reglerne. Det kan jo, som i dit tilfælde, få store konsekvenser, da det udelukker et godt reklamenetværk. 

De har dog en interesse i at have dig som bruger i og med de tjener på det, så det kan være, man kan åbnes op for igen, hvis man forklarer situationen grundigt på mail. Jeg ved det dog ikke.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:16

Så vidt jeg ved kan man bare oprette et firma med tilhørende konto og bruge det til adsense, jeg er dog ikke 100 % sikker på hvordan det foregår.

Nogen der eventuelt kan be- eller afkræfte det?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:46

Åbn en i firmaets navn eller personlig alt efter hvad du havde sidst.

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:08

Har også hørt, at man kan oprette en ny bruger som virksomhed/person.. Alternativt kan man få familie eller venner til at hjælpe.. Men ja, det gælder virkelig om at overholde deres politikker.

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:32

Ja okay, men Google adsense kan vel se at det er på den samme url som jeg har brugt tidligere, altså den hjemmeside som jeg vil vise google annoncerne på ?

Mvh. Jan

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 11:46

Hjemmesiden bliver ikke banned - det er kun kontoen. Derfor kan du blot oprette en ny konto i et andet navn/virksomhed og bruge den på din side.

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 12:03

Ok, jeg forsøger mig frem.

Tak for svarerne allesammen.

Mvj. Jan

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:07

Som de andre siger - opret den i et andet navn, gerne et firmanavn.

Du skal dog også bruge en anden bankkonto end sidst til formålet. Men det tager heller ikke mere end 5 minutter nede i banken at åbne en ny og dedikeret til formålet. Kan du leve med netbank og et Mastercard koster det også minus.

Og husk at blive on the righteous path denne gang! ;-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)