Jeg skal bruge nogle forsikringer og vil så lige høre om der var nogen herinde der har erfaring med at bruge forsikringsmægler.
Jeg har lige set på noget der hedder www.tjenestetorvet.dk - nogen der kan anbefale det eller noget andet - og hvad man ellers skal være opmærksom på ved brug af sådanne mæglere?
På forhånd tak
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Det jeg ville være opmærksom på, var om de indhenter tilbud hos alle forsikringsselvskaber, eller er det kun nogle enkelte.
Er det ikke alle, så kan du måske selv indhente et bedre tilbud andet sted.
Hvis du er medlem af en fagforening så har de som regl samarbejde med nogle forsikrings selvskaber som kan give en god pris.
Personligt så sparede jeg sidst jeg skiftede forsikringer ca. 3000kr om året for de samme forsikringer og samme dækning, der blev dog lige lagt en elektronik forsikring på, forhøjet udbetalting ved invalidering og lidt andre små ting, men sparede stadig 3000kr om året.
Du må meget gerne sende os en mail på info@forsikringagenten
Min kollega er mægler og vi hjælper alle typer af virksomheder med deres erhvervsforsikringer (det kan dog bedst svare sig for begge parter, hvis der min. er + 1 ansat)
Det foregår typisk således at vi overtager ansvaret for forsikringerne, dog stadig i samarbejde med virksomhedsejer og vores honorar er en nedsættelse af forsikringspræmierne ( længere forklaring), og faktum er at det typisk ikke koster ekstra at have en forsikringsmægler tilknyttet og man slipper for at forholde sig til forsikringsbetingelsesændringer, indhentning af tilbud m.m
God dag
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma