Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der nogen der kan hjælp mig med seo

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej er der nogen der kan hjælp mig med seo da jeg har fået min første kunde så i kan her under kan i se beskeden  

Det drejer sig om at vi har en lille udlejningsvirksomhed, og har i den forbindelse oprettet en jommla hjemmeside som er oppe og kører, men jeg syntes ikke rigtigt den er som den skal være, så derfor søger vi noget hjælp til at få den tunet lidt op, samt få noget søgemaskine optimering sat i værk.

og så vil jeg høre om der var nogen der vil guide eller hjælp mig 

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Keyword analyse. Hvad vil kunden findes på? Brug Google adsense for ideer om volumen og konkurrence og alternative keywords.

Optimer onsite med meta tags, descriptive URLs og god intern linking. Sørg for at Googles crawler kan læse hele sitet. Ikke noget information i flash, videoer eller PDFer. Transkriber det hele.

Content. Lav indhold på siden med de ovenstående keywords. Lad være med at keyword stuffe. Se også ovenstående mht flash etc.

Konkurrent analyse. Check Google for hvem der ligger øverst på de valgte keywords. Check deres sites og backlink struktur. Gør det samme som dem, men bedre.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)