Ja, der er meget at holde styr på. Så vidt jeg har hørt, så er det meget det forhold, at hvis en kunde fortryder et køb og returnerer varerne, så skal de også have den porto-omkostning retur, som de har betalt i forbindelse med købet. Der er flere web-butikker, der kun har returneret varens pris til kunden. Kun hvis det drejer sig om delvis returnering (hvis de kun er nogen af de købte varer), så skal portoen ikke tilbagebetales.
Hilsen
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Hmmm, jeg har bare brugt standart løsning fra Scannet og der var alle regler lagt ind på forhånd. Har dog selv rettet lidt til, da jeg handler med fødevare og ligesom ikke kan modtage en æske chokolade retur, hvis man har åbnet den. Medmindre, naturligvis, der er noget galt med varen!
Men jeg syntes det er godt at forbrugeren bliver beskyttet og jeg dækker med glæde alle udgifter for mine kunder, såfremt den ikke lever op til forventningerne.
Frygten er blot at man støder ind i nogen der udnytter reglerne.