Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange gb netværk bruger man ca på en måned?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Daniel Lehmann Jafari:
Der sker ikke noget hvis man opbruger sine gb, eller der kommer nogle andre priser på forbruget ud over de 10 gb f.eks. det er ikke sådan at man sidder og ikke kan komme på nettet :-)

Arh..

Nu er jeg selv Telia forhandler, så jeg kender en smule til deres produkter :o)

Fra deres egen side:

"Overstiges inkluderet dataforbrug, nedsættes hastigheden til 120 Kbit/s"

Så det er rigtigt at man stadig kan komme på nettet, det kommer bare til at tage så langt tid, at det stort set er ubrugeligt. Og de er begyndt at håndhæve deres Fair Usage politik. Men du vil ikke få en ekstra opkrævning, hvis du rammer loftet.

Læste det faktisk godt, lige efter jeg havde skrevet det til dig for at tjekke op om det passede hvad jeg skrev.
Jeg var inde i Telia - Holbæk og snakke med dem om det, og han sagde at det ville gå på denne måde. Men han skal selvfølgelig også sælge et produkt :-)
Mht. router, snakkede han om der var nogle tilbud ved samtidig oprettelse af 4G netværket... - ved du om de stadig har det? 
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:17

igang:

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
eg har klaret mig fint med 5 gigabyte, da jeg var studerende.

Den gang havde man heller ikke Amino-TV :o)

Men hvis du alene har brugt 5 GB ville en fordobling (da de er 2) give ca. give 10 GB. Dvs. den næststørste pakke hos Telia. Nu spillede du godt nok spil, og det ved jeg ikke om trådstarter gør. Til gengæld ser det ud til at han driver en webshop, hvilket også kan trække lidt. Og det kan ikke være sjovt at have en webshop, med en lukket internetforbindelse, fordi man har gået over det inkluderede forbrug.

Men det kan godt være at de kan klare sig med 10 GB, jeg ville bare ikke selv tage chancen.

;o)  

Spørgsmålet er om man ikke kan få lov at opgradere sin pakkeløsning til en større, såfremt det ikke passer til ens behov.  

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:24

Daniel Lehmann Jafari:

Læste det faktisk godt, lige efter jeg havde skrevet det til dig for at tjekke op om det passede hvad jeg skrev.
Jeg var inde i Telia - Holbæk og snakke med dem om det, og han sagde at det ville gå på denne måde. Men han skal selvfølgelig også sælge et produkt :-)
Mht. router, snakkede han om der var nogle tilbud ved samtidig oprettelse af 4G netværket... - ved du om de stadig har det? 

Du må aldrig stole på en sælger. Desværre..

Jeg har ikke set om der kommer prisændringer i næste uge, men hvis du opretter 10 GB pakken og køber Samsungs mobile WiFi fætter, koster den 799. Om det er et godt tilbud kan man jo diskutere, men det er en fantastisk enhed. Den kan købes på rentefrit afdrag til lige over 30 kr. pr. måned med 49 kr. i udbetaling, hvis du laver det som en 24 mdr. aftale (altså på afdraget, ikke abonnementet)

Den bruger vi selv som demo, og den kører hurtigere en vores faste internetforbindelse.

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
Spørgsmålet er om man ikke kan få lov at opgradere sin pakkeløsning til en større, såfremt det ikke passer til ens behov.  

Jo det skulle man tro.. Jeg har forhandlet Telias produkter i næsten 10 år, og har endnu ikke fundet ud af hvad deres officielle holdning til opgraderinger i bindingsperioden er. Jeg har den fordel at jeg bare kan ændre kundens abonnement, men oftest er det mit indtryk at de render mod en mur, når de kontakter kundeservice.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:03

Jeg bruger 2-3 GB i måneden men jeg bruger det så også kun i weekenden:P

Mit bedste råd er at prøve en pakke, og derefter nedgradere/opgradere alt efter hvor meget du kan se du bruger;)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:17

igang:
Samsungs mobile WiFi fætter

Er den bedre end den fra Huawei?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:36

Nicolaj Thomasen:
Er den bedre end den fra Huawei?

Nej slet ikke.

Huawei routeren gør det lige så godt, og i modsætning til den fra Samsung er der porte til kablet tilslutning. Jeg kan bare godt lide størrelsen på Samsungs. Og så det at man kan tage den med i lommen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:49

jeg klare mig fint med 30 GB om måneden er online nærmeste hele tiden og downloader lidt af og til opdatere hjemmeside med mere og jeg tror ikke mange er online og aktive som mig så jeg tror godt du kan klare med mindre end 30 GB om måneden man skal virkelige være ekstremt meget aktiv for at nærme sig deres grænse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)