Jeg er for længst holdt op med at følge med i hardware, men jeg troede den hvide sokkel på billedet var et 'almindeligt' PCI-slot. Når jeg ser på udvidelseskort hvor der kun står 'PCI' kan jeg bare konstatere at de ikke matcher.
Kan nogen fortælle hvad - præcis - hvilke slags bundkort passer til den hvide sokkel? :-)
Den hvide sokkel hedder PCI. (Kald den bare almindelig PCI :) )
Bruges ofte til mange forskellige typer indstikskort, som f.eks. raid-controllere, ekstra USB-controllere eller lignende.
Den venstre sokkel hedder PCI-E (PCI Express).
Benyttes primært til grafikkort.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Intet... der er bare er bare ikke et integreret lydkort på bundkortet :-)
OK. Et alternativ kunne være at skifte bundkort. Men hvis du ikke føler dig hjemme i det, vil et indstikskort eller et USB-lydkort nok være den bedste løsning. :-)