Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komprimering af video til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

amino.dk er ugens bedste opdagelse + oplevelse!!!!

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 12:11

filmmand:
amino.dk er ugens bedste opdagelse + oplevelse!!!

Jamen håber du har fået hvad du skulle bruge. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:24

filmmand:
Problemet er at filerne ikke må komme ud fra min sidde.. så jeg har ikke lov til at lægge dem på vimeo som eller er en god ide.. men måske skulle jeg lige give Vimeo en chance. Er det mere privat end youtube?

Hej Filmmand,

Jeg har selv en Vimeo Plus-konto, og mener bestemt at den er pengene værd. Ikke blot kan du indstille dine videoer til kun at kunne blive afspillet på din egen hjemmeside, du kan også helt fjerne den fra Vimeo.com, så den altså KUN kan findes på din hjemmeside - dvs. at Vimeo egentlig blot hoster videon for dig. Her kan du tilmed indstille en masse ting, så playeren kommer til at se ud præcis som du vil have den, og så er Vimeos billedkvalitet desuden væsentligt bedre end YouTubes. Denne løsning er klart at foretrække, for som andre siger, så er det noget bøvl at hoste videoer selv, fordi filerne er så tunge.

Håber du finder på en løsning.

Mvh

Tobias E

Tilmeldt 16. Jun 12
Skrevet kl. 12:35

Ok Vimeo lyder sgu som et rimelig godt bud!

Hvad så hvis man bliver træt af Plus abonnementet og gerne vil tilbage til en normal løsning? Kan man så beholde det man har oploadet..?

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 12:50

Hvis videoerne kan blokeres til kun at afspilles på hans egen hjemmeside / domæne, så er det jo en perfekt løsning. - Men nu har han et webhotel, og under 50 videoer af meget kort varighed, såå hvis ikke one.com brokker sig, så kan han starte dér.

De billige webhoteller brokker sig mest over cpu og ram-forbrug, og at streame en fil kræver 0 cpu :)

Tilmeldt 16. Jun 12
Skrevet kl. 13:39

Det virker som om at man SKAL bruge business modellen til 200 dollars om året hvis det er til professionelt brug.. Nogen der nogen erfaring med det?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)