Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Surftown

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal bruge et alternativ til Surftown. Jeg må desværre erkende at Surftown virkelig, virkelig sutter røv (beklager mit sprog). Jeg har lige målt min side til at have en loading tid på 16 sekunder (!). Jeg gider simpelthen ikke det ustabile **** længere og vil derfor gerne have et bedre alternativ. Hvad kan I anbefale? (Må gerne være ca. samme pris). Min side har ca. 6.000 besøgende om måneden og 25.000+ sidevisninger

Har kigget på Meebox som ser meget professionel ud og som jeg ved befinder sig her på Amino. Hvad er jeres erfaringer med dem? Det eneste jeg er nervøs omkring er de 128MB Memory Limit, men det er måske meget fornuftigt?

Glæder mig til at høre fra jer.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Jeg har gode erfaringer med Meebox. Hvis det er, kan du tage en snak med dem om memory limited.. jeg er sikker på at de kan give dig det du skal bruge :-)

Jeg håber det kan hjælpe lidt.

God aften

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Patrick Olsen:

Jeg har gode erfaringer med Meebox. Hvis det er, kan du tage en snak med dem om memory limited.. jeg er sikker på at de kan give dig det du skal bruge :-)

Perfekt, tak for det :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:40

Hej 

Jeg har rigtig gode erfaringer med Meebox! Super god support!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:46

Jeg er også rigtig glad for meebox.. har intet at klage over! især deres support er super god!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svarene! Vil tage kontakt med Meebox imorgen så for at finde den bedste løsning :-) .. Bye, bye Surftown! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:58

Kasper-A:

Tak for svarene! Vil tage kontakt med Meebox imorgen så for at finde den bedste løsning :-) .. Bye, bye Surftown! 

jeg kan klart anbefale meebox.net de er billige levere en super server , jeg har selv været hos flere udbyder men de har reel priser og vis du har mage GB trafik om  måneden eller forventer det kan anbefales deres pro webhotel så kan du klare mange gange flere besøgene hos mange vis skal være lige så få webhoteller per server skal man af med langt højere pris end meebox.net kræver de levere en ekstrem konkurrence dygtig pris og en lyn server med speed på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

@Mikael Christiansen: Tak for dit svar! Bliver dem jeg skifter til så :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)