Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke se min salgstråd?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:

Hej Tommy

Tak for dit indlæg, er glad for jeg ikke står helt alene med dette. Men en superbruger kunne vel blot have kontaktet mig hvis der var tvivl. Det kan iøvrigt verificeres af andre gamle aminoer at der er tale om de samme telefoner. - blot lige for at få styr på dette.

Som John siger så er der tale om at du genoptager en salgstråd efter at dit Plus er udløbet. Dette bliver betragtet som et nyt salgsindlæg hvorfor vi så sætter den på hold.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 00:13

John Nielsen:

Det kan jeg af gode grunde ikke vide. Og det gør ingen forskel.

Det er selvfølgelig at betragte som et nyt tilbud.

Amino's regler, som gælder alle, er fuldstændigt utvetydige på dette område.

Hej John,

Jeg synes det gør en verden til forskel om det er de samme eller ej. Er det de samme, så vil det, uanset hvilken formulering Amino eller andre vælger at bruge, være en opdatering af en eksisterende tråd.

Det tangerer efter min mening skrankepaveri og det synes jeg er trist, da I i stedet for måske at holde på en der igen ville blive PLUS bruger, vælger at "skræmme" vedkommende væk og dermed har tabt nogle penge som ellers kunne være brugt til alles glæde.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bendtsen:

En anden ting jeg slet ikke forstår er at jeg starter reelt dette indlæg med at sige jeg stadig har telefonerne til salg - en tråd oprettet af en ikke plusser - denne tråd for lov til at køre videre, imod den anden tråd der bliver slettet umiddelbart efter en opdatering trods den er startet imens jeg har betalt til jeres service.

Havde du oprettet denne tråd som en salgstråd, og oplyst priser m.m.? Var din hensigt ikke at gøre opmærksom på, om man skal kunne følge op på en gammel salgstråd eller ej, eller var denne tråd kun oprettet med salg for øje, eller måske begge dele?

Det er en vurderingssag fra vores side, at finde ud af sådan noget, og så længe at gamle tråde kan hives frem igen og igen i det uendelige, bliver det endnu svære for moderatorer og resten af Amino´s Crew at holde hoved og hale i det hele. Det vil desuden være dårlig forretning for Amino, der i øvrigt ikke lægger skjul på at det osse er en forretning.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10

Hej. Jeg er meget interesseret i en af telefonerne.
Kan du sende mig en mail på kasper@ehandballmanager.com
Hvor du skriver hvad den koster og om den er ny:)?

- Kasper

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:44

Hvis det var i orden at oprette et tilbud og derefter opsige sit plus-abonnement, for derefter at bumpe sin salgstråd løbende tror jeg vi ville komme til at se en masse bump-spam på Amino.

Jeg kunne oprette en tråd jeg jeg solgte søgemaskineoptimering, opsige mit abonnement, og en gang i måneden skriver jeg så en lille opfølger i min salgstråd. Det er naturligvis ikke i orden.

Generelt kan jeg slet ikke forstå vi har denne diskussion igen og igen. Man må ikke tilbyde varer eller ydelser på Amino uden at være plus, det kan vel ikke være så svært at forstå.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:59

Thomas Frost:
Man må ikke tilbyde varer eller ydelser på Amino uden at være plus, det kan vel ikke være så svært at forstå.

Yes Det kan vel ikke tydeliggøres bedre ??? Wink

Salgstråde og tilbud er kun for plus medlemmer.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:06

Thomas Frost:

Jeg kunne oprette en tråd jeg jeg solgte søgemaskineoptimering, opsige mit abonnement, og en gang i måneden skriver jeg så en lille opfølger i min salgstråd. Det er naturligvis ikke i orden.

Hej Thomas,

Jeg synes ikke at du kan bruge den sammenligning, da du snakker om en service og tråden handler om en fysisk vare. Når en fysisk vare er solgt, så er den solgt, hvorimod du kan sælge samme service igen og igen.

Nu ved jeg godt at man så bare kunne købe 3 Ipads hver måned til en billig penge, på DBA og så skrive i sin "3 Ipads til salg grundet fejlkøb!"-tråd at de endnu ikke var solgt. Det ville der ikke være nogen der kunne modbevise, men helt ærligt? Hvor ofte tror du det vil ske?

Thomas Frost:

Generelt kan jeg slet ikke forstå vi har denne diskussion igen og igen. Man må ikke tilbyde varer eller ydelser på Amino uden at være plus, det kan vel ikke være så svært at forstå.

Jamen det er jo slet ikke det denne diskussion drejer sig om? Det drejer sig om hvor vidt man må opdatere en tråd, der er oprettet under et aktivt PLUS medlemsskab og efterfølgende bumpe den når man er stoppet som PLUS medlem.

Uanset hvor du vurderer sværhedsgraden til at ligge, så er det vel i orden at stille spørgsmålstegn ved regler eller dele deraf. Hvis Amino opretter en regel og der kommer en massiv mængde spørgsmål omkring denne regel fra forskellige personer, så må / kan det indikere at Amino måske har lavet en uhensigtsmæssig regel som bør revurderes.

Nu siger jeg så absolut ikke lige at det er denne regel, men der kommer næsten altid som standard et "Hvor blank er du? Regler er regler og Amino bestemmer, fat det!"-indlæg i tråde der stiller spørgsmålstegn ved regelsættet for brugen af Amino.

Det må da være i alles interesse at reglerne virker bedst muligt og folkene bag Amino er trods alt kun mennesker, så det ville da være løjerligt, hvis de ikke også lavede ting, der kunne laves bedre.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:29

Tommy Nitz:
Det må da være i alles interesse at reglerne virker bedst muligt og folkene bag Amino er trods alt kun mennesker, så det ville da være løjerligt, hvis de ikke også lavede ting, der kunne laves bedre.

Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Du skriver jeg bare kan tage kontakt med folkene i tråden via PB - jeg ville heller ikke gøre så meget ud af dette som jeg gør, hvis bare jeg selv kunne se tråden, men såvidt jeg kan se så har i sat den på hold, hvilket gør at jeg ikke engang kan finde tråden - det er jo her hele problemet ligger!

Og Ib, der står salgstråde og tilbud kun er for plusser - sjovt at ikke plus medlemmer så kan benytte sig af disse tilbud, og skrive i tråde som plusser har oprettet. Synes godt nok ikke det er særlig præcist beskrevet, og der står ingenting om at hvis man har en tråd kørende og bagefter vælger at melde sig ud at alle andre kan skrive i tråden undtagen en selv. - Her tænker jeg blot videre at hvis en interesseret plusser eller ikke plusser skriver i den pågældende tråd, og så jeg ønsker at svare, så hvis jeg svare i tråden bliver man "straffet" ved at den bliver slettet, men hvis jeg skriver en pb til den pågældende kan tråden køre videre. Synes det er en noget underlig eller med andre ord ikke særlig gennemtænkt politik.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:51

Bendtsen:
Her tænker jeg blot videre at hvis en interesseret plusser eller ikke plusser skriver i den pågældende tråd, og så jeg ønsker at svare, så hvis jeg svare i tråden bliver man "straffet" ved at den bliver slettet, men hvis jeg skriver en pb til den pågældende kan tråden køre videre.

Det kommer helt an på hvad du svarer. Hvis du vækker en tråd til live ved at svare på den igen som du gjorde så ja... så bliver den "parkeret"

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)