Hej John
Jeg elsker når folk antager noget... Ja den blev oprettet i marts måned, og ja jeg opsage mit plus medlemsskab i Maj, såvidt jeg husker. Og ja jeg fik rigtig mange bud som jeg også accepterede men nu var realiteten at det var telefoner vi havde fået i forbindelse med vi skiftede fra TDC til Telia - Telia har så desværre været rigtig længe om at få skiftet vores numrer over, og på det pågældende tidspunkt blev vi nervøse for at det hele gik i vasken, derfor vurderede vi at det ville være for risikofyldt at sende telefonerne afsted, eftersom der måske var en chance for at vi skulle levere dem tilbage.
Jeg kan sige så meget at vi igår kl. 06.00 endelig kunne sætte de nye sim-kort i vores iphones, og dermed køre det nu som det skal hos telia, og derfor er der ingen chance for vi skal levere dem tilbage hvorfor jeg også opdaterede tråden.
Om i så har slettet tråden eller sat den på hold er for mig underordnet, jeg synes stadig det er umådelig små sko og gå i fra amino's side, men det bekræfter mig blot i at Amino ikke er der hvor jeg skal bruge min tid. - Jeg har allerede solgt en ud af de tre telefoner via en anden side, så det er sådan set ikke fordi jeg mister noget ved det her, jeg synes bare netop at jeg kunne tilbyde et par telefoner til en meget attraktiv pris til andre amino brugere, plusser eller ej - men det er Amino jo åbenbart ikke interesseret i.
Og for at komme tilbage til hvorfor i lavede reglen, dette var for at undgå svindlere, og når man nu har betalt både et plus abonnoment og på virksomhedsbørs, så er jeg vel ikke i den kategori - det ville hvertfald være en meget dum ide og gøre som mig hvis man var ude på at snyde folk.
Så blot en tanke herfra at i måske skulle tænke jer om på Amino, måske ændre denne regel til at hvis man blot er eller har været betalende på amino, bør ens tråde ikke slettes, hvis de stadig er relevante - og så kunne man måske fra Amino's side tage sig den ulejlighed og kontakte den pågældende person inden der reageres så prompte.
Men igen, hele ideen bag amino synes jeg begynder og smuldrer, først med at folk kan ændre hinandens indlæg/overskrifter, og at man kan blive superbruger ved X antal stjerne/indlæg uden decideret og blive verificeret - det er efter min mening uholdbart, hvis man også gerne ville have andre end internet virksomheder på amino. Men igen det er min holdning, og sådan er det.
En anden ting jeg slet ikke forstår er at jeg starter reelt dette indlæg med at sige jeg stadig har telefonerne til salg - en tråd oprettet af en ikke plusser - denne tråd for lov til at køre videre, imod den anden tråd der bliver slettet umiddelbart efter en opdatering trods den er startet imens jeg har betalt til jeres service.
Igen dette skal ikke ses som et surt opstød, for jeg har allerede taget min beslutning om at Amino ikke giver den store værdi salgsmæssigt, dog er god at have i baghånden en gang imellem - men synes blot for alle andre brugeres skyld at i skulle tage nogle af jeres regler/funktioner op til overvejelser.
Go aften