Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke se min salgstråd?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hmmm, måske i skulle præcisere dette i jeres regler, men hvis dette er retningslinjen så accepterer jeg selvfølgelig dette. - nå men for at komme til essensen af alt dette synes jeg bare det er meget uheldigt at man uanset plus eller ikke plus ikke selv kan se nogle steder sin gamle tråd, så man havde mulighed for at kontakte de interesserede parter direkte i en PB.

Og nej i kan så bare slette tråden helt, da jeg ikke ønsker Amino plus, da det ikke giver stor værdi for mig - jeg har fundet andre relevante platforme , som koster noget mere, men som giver væsentlig større værdi.

God aften.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bendtsen:
Og nej i kan så bare slette tråden helt, da jeg ikke ønsker Amino plus, da det ikke giver stor værdi for mig - jeg har fundet andre relevante platforme , som koster noget mere, men som giver væsentlig større værdi.

Bendtsen, hvis du lige læser, det jeg skriver.
Din tråd bliver sat på hold - altså ikke slettet - indtil du eventuelt vælger at blive Plus.

Vælger du at blive Plus-medlem igen, kommer tråden naturligvis til syne igen.

Din tråd var i øvrigt blevet stående, hvis du ikke selv havde valgt at genoptage tråden og poste i den igen efter dit stop som Plus.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:00

Hej john

Vi bliver ikke enige, i min optik har jeg betalt for at oprette en sådan tråd, men disse tråde er åbentbart anderledes end f.eks. virksomhedsbørsen - her har jeg også betalt for f.eks. en guld annonce, men her køre annoncen videre på normal vis efterfølgende og man kan skrive frem og tilbage med interessenter - det kan man så bare ikke i den åbne debat - synes der mangler en rød tråd. Men det er så bare min holdning.

Jeg har jo ikke betalt plus abbonoment for at sælge et par tilfældige telefoner, jeg lever af noget helt andet (heldigvis) - jeg ville prøve af på andre punkter om det gav min virksomhed en værdi og det må jeg sande det ikke gør, derfor er vi ikke plus medlemmer mere. - Dog synes jeg det stadig er meget små sko man går i at man ikke kan afslutte noget man har startet imens man har været plus - men igen det er min holdning og i har en anden.

Og til dem der giver stjerner, tak for dem, haha.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 23:23

MortenRams:
Jeg forstår ikke denne tråd. Amino er et iværksætter forum. Vi skal skabe vækst. Denne her tråd er spild af tid. Det her er ikke DBA, men et forum hvor forretninger udvikles. Eller tager jeg fejl?

Hej Morten,

Jeg ved ikke om du decideret tager fejl, men hvis du ikke bryder dig om en tråd, fordi du mener den er et ligegyldigt surt opstød, så er den rigtige vej frem nok bare at tie den ihjel i stedet for selv at gøre nøjagtig det du er imod.

Et samarbejde, kan lige så vel være at du køber 3 telefoner til dit firma til en god pris, af en anden Amino, som at I sætter jer over en fælles brainstorming. Så salgstråde har lige så meget ret til at være her som alle andre tråde, givet at de er oprettet det rigtige sted selvfølgelig.

Nu kender jeg ikke til den oprindelige tråd og hvor længe trådopretter har været PLUS medlem. Men uanset om han har betalt i et halvt år, eller om han kun har betalt en enkelt måneds PLUS medlemskab, så har Amino tjent minimum 99 kroner + moms for at han har oprettet en salgstråd. Det er en noget bedre annoncepris end både DBA, QXL og mange andre steder formår at få ind pr. oprettet annonce.

Derfor synes jeg også at trådopretter er berettiget til at blive døsig over at få sin tråd sat i bero til når / hvis han vælger at punge ud igen. Jeg kunne forstå hvis det var en ny tråd, men en opdatering af en gammel tråd der er oprettet mens han har været betalende kunde, det er altså efter min mening lige småligt nok at reagere på.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:32

For god ordens skyld må jeg lige præcisere, at den tråd, som er sat på hold, er oprettet i marts måned.
Det seneste indlæg i tråden, inden den blev benyttet til igen at forsøge at sælge, var også i marts måned.

At kalde det at "følge op" på et igangværende salg, er vel lidt af en tilsnigelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 23:47

John Nielsen:
At kalde det at "følge op" på et igangværende salg, er vel lidt af en tilsnigelse.

Hej John,

Drejer det sig om de samme varer der blev sat til salg oprindeligt, eller er det nye / andre telefoner?

For hvis det er de samme, så er det vel ligemeget om formuleringen er "følge op på" eller "opdatere"?

Det er selvfølgelig klart at hvis der er tale om andre ting der sættes til salg i en gammel tråd, så er det et forsøg på at omgås reglerne.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:01

Hej John

Jeg elsker når folk antager noget... Ja den blev oprettet i marts måned, og ja jeg opsage mit plus medlemsskab i Maj, såvidt jeg husker. Og ja jeg fik rigtig mange bud som jeg også accepterede men nu var realiteten at det var telefoner vi havde fået i forbindelse med vi skiftede fra TDC til Telia - Telia har så desværre været rigtig længe om at få skiftet vores numrer over, og på det pågældende tidspunkt blev vi nervøse for at det hele gik i vasken, derfor vurderede vi at det ville være for risikofyldt at sende telefonerne afsted, eftersom der måske var en chance for at vi skulle levere dem tilbage.

Jeg kan sige så meget at vi igår kl. 06.00 endelig kunne sætte de nye sim-kort i vores iphones, og dermed køre det nu som det skal hos telia, og derfor er der ingen chance for vi skal levere dem tilbage hvorfor jeg også opdaterede tråden.

Om i så har slettet tråden eller sat den på hold er for mig underordnet, jeg synes stadig det er umådelig små sko og gå i fra amino's side, men det bekræfter mig blot i at Amino ikke er der hvor jeg skal bruge min tid. - Jeg har allerede solgt en ud af de tre telefoner via en anden side, så det er sådan set ikke fordi jeg mister noget ved det her, jeg synes bare netop at jeg kunne tilbyde et par telefoner til en meget attraktiv pris til andre amino brugere, plusser eller ej - men det er Amino jo åbenbart ikke interesseret i.

Og for at komme tilbage til hvorfor i lavede reglen, dette var for at undgå svindlere, og når man nu har betalt både et plus abonnoment og på virksomhedsbørs, så er jeg vel ikke i den kategori - det ville hvertfald være en meget dum ide og gøre som mig hvis man var ude på at snyde folk.

Så blot en tanke herfra at i måske skulle tænke jer om på Amino, måske ændre denne regel til at hvis man blot er eller har været betalende på amino, bør ens tråde ikke slettes, hvis de stadig er relevante - og så kunne man måske fra Amino's side tage sig den ulejlighed og kontakte den pågældende person inden der reageres så prompte.

Men igen, hele ideen bag amino synes jeg begynder og smuldrer, først med at folk kan ændre hinandens indlæg/overskrifter, og at man kan blive superbruger ved X antal stjerne/indlæg uden decideret og blive verificeret - det er efter min mening uholdbart, hvis man også gerne ville have andre end internet virksomheder på amino. Men igen det er min holdning, og sådan er det.

En anden ting jeg slet ikke forstår er at jeg starter reelt dette indlæg med at sige jeg stadig har telefonerne til salg - en tråd oprettet af en ikke plusser - denne tråd for lov til at køre videre, imod den anden tråd der bliver slettet umiddelbart efter en opdatering trods den er startet imens jeg har betalt til jeres service.

Igen dette skal ikke ses som et surt opstød, for jeg har allerede taget min beslutning om at Amino ikke giver den store værdi salgsmæssigt, dog er god at have i baghånden en gang imellem - men synes blot for alle andre brugeres skyld at i skulle tage nogle af jeres regler/funktioner op til overvejelser.

Go aften

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nitz:

John Nielsen:

Drejer det sig om de samme varer der blev sat til salg oprindeligt, eller er det nye / andre telefoner?

Det kan jeg af gode grunde ikke vide. Og det gør ingen forskel.

Bendtsen kunne bare have fulgt op i PB overfor de, som i marts måned vist interesse i tråden.

En flere måneder gammel tråd bliver taget frem igen, selv om man har valgt at fraskrive sig muligheden for at komme med tilbud i debatten.

Det er selvfølgelig at betragte som et nyt tilbud.

Amino's regler, som gælder alle, er fuldstændigt utvetydige på dette område.

Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:04

Hej Tommy

Tak for dit indlæg, er glad for jeg ikke står helt alene med dette. Men en superbruger kunne vel blot have kontaktet mig hvis der var tvivl. Det kan iøvrigt verificeres af andre gamle aminoer at der er tale om de samme telefoner. - blot lige for at få styr på dette.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Amino's regler, som gælder alle, er fuldstændigt utvetydige på dette område."

- og dog?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)