Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip der virker for endnu flere fans, MANGE likes, kommentarer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg laver indhold til facebook.com/bikerfriend for at supportere min buddy, Frank Spolum, der står bag Bikerfriend konceptet. Her på Amino har jeg tidligere fortalt om hvad vi har gjort for at ryge ret hurtigt fra ingen fans til over 1.700. 

Samtidig har Bikerfriend siden vel at mærke en meget høj procentdel, når det handler om aktivt at "deltage" på siden.

Nu er motorcykler og interessen herfor jo også meget specifikt - men ikke alle indlæg virker. Men igår gik en ide nærmeste helt rokoko - ihvertfald kom der i den grad gang i trafikken, som fortsætter for fulde gardiner, nu mens jeg skriver:

Vi poster ofte en lækker bikerbabe - og babes får altid "likes". Et par piger eftersøgte så en lækker bikermand. Vupti, vi smækkede Jax fra Sons of Anarchy på med en melding om: Når han er på 100 likes smider vi en halvnøgen biker på væggen.

Så gik pigerne ellers igang! Prøv at scrolle ned af væggen - og se deres kommentarer. De er vilde!

Piger fik Jax på 100 likes - og de er nu i fuld sving med deres namme-nam kommentarer og endnu flere likes. For de vil se en biker mere!

Resultatet er en masse synlighed for Bikerfriend på Facebook (vel at mærke blandt de fans vi ønsker at tiltrække, nemlig MC interesserede).

Siden igår har vi øget fantallet med godt 30.... det er da ok!

Se mere på facebook.com/bikerfriend

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da super at få kvinderne til at bringe nogle likes igennem :) Tak for tippet.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)