Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i foretrække

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal jeg til at oprette katagorier og under katagorier på IndustriBasen så det bliver så let som muligt at finde det ønskede produkt/maskine/tilbehør

Jeg vil lige høre hvad i forventer når i f.eks vil finde en lastbil, gaffeltruck, varevogn, gravemaskine.

Sådan som jeg havde tænkt mig at lave søgefunktionen så skal man først vælge hvad man ønsker at søge efter skal det i dette tilfælge være en ny lastbil eller skal den være brugt eller skal det være en der kan lejes?

Altså:

Søg efter: Nyt, brugt, udlejes

Katagori: Transport

Underkatagori: Lastbil

eller skal man først til sidst vælge om det skal være Nyt, brugt, udlejes

Således:

Hvad er bedst at man med det samme kan vælge nyt, brugt, udlejes eller først til sidst.

Hvad virker mest naturligt for jer?

Ps. siden er langt fra færdig med design osv.

Mvh

Morten

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:29
For mig virker det mest naturligt med først - så det stemmer jeg på..
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:37

overstående virker mest naturligt for mig.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:40
Hej Morten.

Kan godt forstå, at du er i tvivl, for det er jeg også

Der kan være gode argumenter for at vælge begge løsninger, eks. muligheden for at kikke i de andre kategorier for samme produkt, hvis det ikke findes i eks: udlejes samt at sitet ikke vil se så tomt ud til at begynde med.

Mvh, Christian

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:42
Som jeg ser det inden i mit hovede, så vil jeg først søge efter "Transport" >> "lastbil" >> og til sidst om det skal være nyt eller brugt.

Grunden til dette er at jeg så kun skal et niveau tilbage, hvis jeg i første omgang har valgt nyt, men måske hellere ville købe brugt.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:43
Eller måske noget i stil med dba.dk, hvor salgsannoncer vises når man søger - også kan man selv gå ind og klikke evt. købes. Se selv på dba.dk, guloggratis.dk eller måske andre sider - naviger lidt rundt, find inspiration og kog deres løsninger ned til noget unikt, som er bedre.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:43
Eller måske noget i stil med dba.dk, hvor salgsannoncer vises når man søger - også kan man selv gå ind og klikke evt. købes. Se selv på dba.dk, guloggratis.dk eller måske andre sider - naviger lidt rundt, find inspiration og kog deres løsninger ned til noget unikt, som er bedre.

// Jesper Skov

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:55
Dejligt med hurtige svar.

Det som har gjort jeg er blevet i tvivl er at jeg tænker på hvordan en f.eks entreprænør, vognmand, landmand vil tænke.

Hvis f.eks landmanden står og mangler en traktor så ved han vel fra starten om den skal være ny, brugt eller en han vil leje for en periode.

Jeg går lige i tænke boksen igen og ser hvordan jeg kan gøre det så smart og så nemt som muligt for brugeren af siden.

Der må meget gerne kommer flere meninger om emnet.

mvh

Morten 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:00
Hej Morten

Hvorfor skal man bestemme om man vil det ene eller andet først? En styrke i sådanne sider/systemer er vel at man kan finde "et godt tilbud", altså tro at man gerne vil købe en brugt traktor men lige finder en billig ny...

/Nicolaj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)