Min app: Hvor er min bil, er nu på plads 2. på kun 2 dage. Det var et stort skridt. Sidste gnag jeg kigged var nogle timer efter den blev udgivet, og lå på plads 68.
Jeg vil gerne have den ned på 1. så jeg lige kan slå krak!
Jeg smider en pris på mine næste apps. Jeg har udgivet 4 apps nu, og det var bare lige for at se hvordan det gik til. Nu kan jeg se at jeg får nogle downloads, så jeg tror de næste apps vil være med reklamer og kommer til at koste en skilling :)
super tillykke med det , jeg tror sagtens du kan slå dem , men en god ide at lave en blogs , da det ser rimeligt ud komme højt på google med dine søgeord man skal bare være bedre end dem og mange skriver jo endnu meget ens titler med mere , så giv den helt ud og slå dem
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu har jeg ikke nogen iPhone, så kan ikke teste din app.
Men kan du kort forklare hvordan den virker med p-skive? Når du skriver man undgår p-afgift ved det, så tror jeg at mange folk vil gå ud fra at det virker som en godkendt p-skive, hvilket den jo ikke kan være, hvis du kan stille på den fjernbetjent (og hvordan stiller man lige en p-skive via en iPhone?).
Eller er det en form for nedtællingsur der giver en alarm når der er eg. 15 min tilbage af parkeringstiden?
For mig, hvis jeg skulle bruge tid på at hente din app (hvis jeg havde en iPhone) så ville jeg godt vide, inden jeg hentede det, hvordan funktionerne virker, og du har jo brugt tid på at forklare de 2 af funktionerne, men er sprunget lidt over p-skive funktionen i forklaringen.
Eller er det en form for nedtællingsur der giver en alarm når der er eg. 15 min tilbage af parkeringstiden?
Der har du svaret.
Det er kort sagt bare et nedtællingsur.
silversand:
For mig, hvis jeg skulle bruge tid på at hente din app (hvis jeg havde en iPhone) så ville jeg godt vide, inden jeg hentede det, hvordan funktionerne virker, og du har jo brugt tid på at forklare de 2 af funktionerne, men er sprunget lidt over p-skive funktionen i forklaringen.
ja, måske skal jeg gøre mere ud af beskrivelsen, men nu hvor den er gratis mister man ikke noget af at downloade den.