Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet iværksættergruppe mødes i Hillerød d. 22. juni

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Du må gerne sætte mig på listen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne skrive mig på listen..

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul
Dejligt at se at der starter en iværksættergruppe op.
Du må gerne huske at fortælle alle i din omgangskreds at man kan få inspiration, råd og vejledning i det nye iværksættermagasin Start Op.
Det er GRATIS og udkommer hver måned til alle iværksættere.

Tilmeld jer på:

www.startopmagasinet.dk

 

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er skønt at det ikke altid er i København! Jeg kan desværre ikke den dag, men vil meget gerne en anden gang Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Orv! Jeg er helt benovet over interessen! Tusind tak alle sammen for jeres input!

Jeg skriver jer på listen og giver besked både på Amino, men også sender pm til hver enkelt (det kræver selvfølgelig, at I har slået pm-funktionen til).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hej Poul
Dejligt at se at der starter en iværksættergruppe op.
Du må gerne huske at fortælle alle i din omgangskreds at man kan få inspiration, råd og vejledning i det nye iværksættermagasin Start Op.
Det er GRATIS og udkommer hver måned til alle iværksættere.

Tilmeld jer på:

www.startopmagasinet.dk

Ja, det er jo en fin reklame! Hmm... vi ku' jo... nå frem til en aftale, så startopmagasinet får omtale i gruppen, og gruppen får omtale i startopmagasinet...

Howabout that? :-)

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Skal lige sige, at Baresso-møderne er til at netværke. Det sker jævnligt/tit, at nogen har bærbar med, og så sætter de sig et sted for at nørde. Og det er helt fint. Ellers er det snakke, snakke, snakke - og snakken går! Sådan er det altid

Jamen kommer da forbi og ser hvad det er for noget, skal da ikke gå glip af noget (:

Ja ok, kl 0630 er tidligt, i den forstand at du skal bruge din tid i bus, jeg tænke jo bare bil som en selvfølge..

Vi ses til onsdags møde

Marttin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

BIIIL??? Hvor vil du parkere?

Men du ka' da bare køre ind på Strøget med din kaffe-biks og parkere foran Baresso! Det ender måske med, at vi sidder udendørs ved Baressos stole og borde og rækker ud efter kaffen fra din motoriserede kaffe-biks!!! Godt salg, hva'? :-)

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Men du ka' da bare køre ind på Strøget med din kaffe-biks og parkere foran Baresso! Det ender måske med, at vi sidder udendørs ved Baressos stole og borde og rækker ud efter kaffen fra din motoriserede kaffe-biks!!! Godt salg, hva'? :-)

God idé Poul haha.  Meen ville det ikke være lidt synd for Baresso, så vil deres kunder jo kun handle hos mig bagefter :)

Ja bil, synes ikke jeg har problemer med at finde plads ( hvis man har 5-10 min til at lede ) Ellers er der jo P-hus ved Israels plads

Bor selv ved torvehallerne og jeg finder altid plads :) ( held måske )

 

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Poul

Jeg ville da også meget gerne høre nærmere, men jeg er totalt hængt op på denne side af sommerferien.

Med venlig hilsen


Lars Pedersen
Lars@accp.dk

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)