Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler - 45 kroner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

På tirsdag tager jeg en total skrive-dag, hvor jeg udelukkende brugere mange af døgnets timer på at skrive artikler. Derfor giver jeg et tilbud som lyder på følgende:

For 45 kroner får du en artikel på 500 ord tilsendt tirsdag aften.

Det foregår sådan at hvis du ønsker at bestille en artikel a 500 ord til på tirsdag, så skal blot sende en privat besked til mig hvori du skriver hvad artiklen skal handle om.

Og dog..
Man kan som skrevet kun bestille en artikel, og det er selvfølgelig ikke meget for jer garvede iværksættere. Men i fremtiden kommer jeg til at tilbyde tekster til meget lave priser (10-15 øre pr ord), og derfor er dette en komplet mulighed for jer. I kan nemlig for kun 45 kroner teste mine færdigheder, og finde ud af om jeg er noget værd. Hvis jeg er noget værd så er du selvfølgelig velkommen til at bestille flere artikler. Dog kan der først bestilles flere artikler fra den. 1 Juli - men jeg kan skrive jer op, og give dig en besked når jeg engang tager imod større ordrer. (Eventuelt fast samarbejde).

I behøves ikke skrive her i debatten. Blot skriv en privat besked til mig med hvad artiklen skal handle om.
Betalingen ordner vi når jeg har leveret artiklen (enten via bankoverførsel eller paypal) - og der er selvfølgelig mulighed for faktura.

(Jeg forbeholder mig retten til ikke at skrive netop DIN artikel hvis jeg enten får alt for mange ordrer, eller hvis emnet ikke passer mig).

Mvh, Casper Jensen. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Casper.

Jeg sendte en bestilling på 5 artikler for 10 dage siden til din ungaffiliate.dk mail. Jeg har ikke modtaget svar endnu. Jeg er lidt bekymret, da jeg ikke ved om bestillingen er modtaget, godkendt og hvornår den bliver leveret. Jeg har sendt en opfølgende mail for 7 dage siden.

Håber du har tid til at svare min mail i den nærmeste fremtid.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 18:59

Jeg har også tidligere bestilt artikler, men aldrig hørt noget...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:12

Altså jeg har bestilt masser af artikler hos Casper. Og jeg høre altid fra ham, så triviel ikke :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Tobias G:

Heeej, Tobias. Der må være sket en fejl, og jeg følger selvfølgelig op på det. Du vil høre fra mig inden længe!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:
Der må være sket en fejl

Alle mails til min kontaktform ryger direkte i spam. På ALLE mine sider. Det er sikker det samme, der er sket for dig. :p

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:50

Cap'n Halfdan Timm:

Casper Jensen:
Der må være sket en fejl

Alle mails til min kontaktform ryger direkte i spam. På ALLE mine sider. Det er sikker det samme, der er sket for dig. :p

Så er spamfilter og/eller kontaktformular sat forkert op. Skype-Smile

Det kan godt sættes op, så egne kontaktformularer sender beskeder i indbakken, uden at de først skal i uønsket post.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 15:01

Har pm'ed dig vedr. artikelskrivning :-)

Partner - KH-Online.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:16

Casper Jensen:

Tobias G:

Heeej, Tobias. Der må være sket en fejl, og jeg følger selvfølgelig op på det. Du vil høre fra mig inden længe!

Jeg har sendt sig mailen igen... til kontakt@ungaffiliate.dk

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

SERPNAME:
Altså jeg har bestilt masser af artikler hos Casper. Og jeg høre altid fra ham, så triviel ikke :D

Tak for anbefalingen, SERPNAME. Jeg er super glad for at du er tilfreds med artiklerne, og kommunikationen ;o).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)