På den baggrund er jeg forstående overfor en censur eller at en kommentar slettes. Men måske 'censuren' kan ændres fra at slette kommentarer/indlæg til blot at slette navne.... Men måske for bøvlet? Lasse |
J. Christiansen:Er det ok, at "frede" et medlem, blot fordi vedkommende er aktiv og betalende?
Nej det er ikke i orden, og det er heller ikke det, der sker.
Det er Amino og Aminos ansvarsforpligtelser, der freder sig selv for kontroverser, som kan rende ind i en omgang øv-jura - hvilket Amino er i sin gode ret til.
Vi brugere er gæster, betalende og ikke betalende gæster imellem hinanden, og som gæster har vi at følge spillereglerne, som værten har opstillet. Naturligvis (synes jeg).
Det er let at fjerne sig fra disse regler, ganske enkelt ved at strejke (læs holde sig væk).
Personligt er jeg egentligt lidt forbavset over, at voksne mennesker ikke kan regne ud, at det er en skidt ting, at svine folk/firmaer på et site, som andre har ansvaret for - hvor berettiget man så selv synes det måtte være. Vil man absolut lukke crap ud, må det foregå et sted, hvor man selv står med ansvaret - og så synes jeg stadig ikke, det er klogt, at gøre det.