Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rich Snippets og Title hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den mærkelige situation at jeg ikke får mine snippets med i søgningen og vil derfor høre om der er nogle SEO eksperter på dette område.
Dette til trods for at der er over 1000 ratings via GD Star Rating og siden i længere tid har ranket #1 på keyword.

Derudover får jeg en mærkelig title tag i Google som ikke figurerer i mine settings.

Yoast SEO title er "Draw Something Cheat → Draw Something Cheats Word Solver" og har været det i længere tid.
Nogen der har en hurtig idé om hvad der kan være galt eller kender nogen der kan anbefales til et par timers arbejde til at fixe det.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:57

Jeg har personligt fået fjernet mine ratings rich snippets, trods at have haft dem i en længere tid.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:59

I den viste screendump har du websitelinks, jeg mener ikke Google viser mere end een type af gangen...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:03

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Ok vidste jeg faktisk ikke man ikke kunne (ser helst at jeg fylder 1/2 af SERP jo Smile).. Kan man have en præference?

Kigger lige på authorship osv tak for heads up.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)