Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værksted i privat hus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selvstændig håndværker. Jeg har lige købt nyt hus. I mit nye hus er der en dejlig stor dobbelt garage som jeg vil bruge til til min virksomhed. Derudover er der et kontor i huset som jeg vil bruge som kontor. Er det noget jeg kan leje ud privat til min virksomhed? Det drejer sig om ca. 40-45m2.
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sagtens, men du skal begrænse brugbareheden for privat brug.


Skat vil nok komme på besøg en dag, men der burde ikke være nogen problemer i dit tilfælde.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal skam være mere end velkommen :) Det bliver gjort helt efter bogen. Der er en dejlig overdækket plads til vores privat bil udenfor så den skal ikke i garagen alligevel. Huset er primært købt pga den dejlige garage til min virksomhed.
Hvor meget vil så være rimeligt at leje det ud for? Sammenligner man med hvad andet tilsvarende samme sted står til eller hvordan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 36
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og vær helt sikker på, at der ikke er tinglyst noget i området som gør at det ikke er tilladt. I vores paracelhus-kvarter er det f.eks. ikke tilladt at drive selvstændig virksomhed.. No

 

 

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)