Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.Kræmmerbasen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner

Så har jeg i dag forpremiere på min nye  portal www.kræmmerbasen.dk / www.kraemmerbasen.dk

Mine tanker var, at i og med, at der er over 400 professionelle Markeder rundt om i landet samt adskillige private markeder, så tænkte jeg, at der kunne være brug for en "kræmmerside".

Dette krydret med en almindelig handelsplads med køb og salg af nye og brugte ting.

Lad mig høre Jeres kommentarer - både godt og skidt

Niels

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54

selvfølgelige kan det lade sig gøre , det kræver dog hårdt arbejde http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 

handelsbetingelsen  siden den er nærmeste ulæselige del den op emmer hver eneste give det en h2 eller h3 overskrift og lidt mere mellemrum imellem emnerne

op igen på kontakt siden med jeres cvr nummer og gerne også et telefon nummer det skaber troværdighed over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:20

Tillykke med siden :)!

Godt arbejde, det er overskueligt og tingene fungerer. 

Dog er der en større ting jeg ikke helt forstår. For mig, der virker det mere som en webshop med brugte varer og så krydret med portal funktioner. 

Synes faktisk rigtig godt om ideen med en stor portal for markeder, samt kræmmerne. For mig bliver lysten til at "gå på opdagelse" blandt de forskellige markeder oversømmet i køb/salg muligheder.  

Håber du kan se hvad jeg mener.

-Dennis

Fra København
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:51

Jeg syntes også du sidder lidt mellem 2 stole. Basen over kræmmermarkeder er, (så vidt jeg kan vurdere) ny, og bør derfor have et potentiale.

Et køb og salg marked bliver nok lidt op ad bakke at få igang. Der er allerede en række andre sites der har sat sig på det marked, og der har dit site ikke så meget unikt at byde på.

=> Jeg ville se om kræmmermarkedsdatabasen ikke kan videreudvikles, så den bliver den bærende del.

Spar penge i outlets og lagersalg i Danmark

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 22:51

Det er sikkert en god ide med sådan en side, men tror dog det bliver svært at hamle op med de allerede lancerede sider mht. at linke/informere om de større faste markeder/bagagerumsmarkeder, som de fleste bruger www.markedskalenderen.dk til at finde

En anden ting er, at når man går ind under f.eks. Markeder på din side, så kan man skifte side, altså springe op på eg. side 9, selvom der ingen annoncer er.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)