wp-super cache er super godt, der er dog mange indstillinger. Så man skal virkelig fokusere og bruge tid i starten (eller følge en tutorial) Jeg har efterhånden erfaret at det er min plugins som tynger mine sites, især har jeg problemer med diverse plugins til sociale medier. |
Laust:wp-super cache er super godt, der er dog mange indstillinger. Så man skal virkelig fokusere og bruge tid i starten (eller følge en tutorial)
Jeg har efterhånden erfaret at det er min plugins som tynger mine sites, især har jeg problemer med diverse plugins til sociale medier.
Det er 100 % korrekt at des flere plugins du har installeret jo langsommere er dit wordpress website, hvorfor den bedst løsning altid er at vælge et tema, hvor de typiske funktioner, man bruger, er bygget ind i temaet, klart er at foretrække. Der er eks. flere og flere premium temaer som har bygget meta tags ind i din editor for sider og indlæg.
Mht. sociale plugins, hvilke(t) et bruger du så? Jeg kan anbefale at du bruger WP jetpack, som har en masse forskellige pluginfunktioner bygget ind i ét plugin - inkl. social deling! Du skal dog have en bruger på wordpress.com for at aktivere det.