Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i Wordpress

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

wp-super cache er super godt, der er dog mange indstillinger. Så man skal virkelig fokusere og bruge tid i starten (eller følge en tutorial)

Jeg har efterhånden erfaret at det er min plugins som tynger mine sites, især har jeg problemer med diverse plugins til sociale medier.

:: HDMI kabel ::

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:24

Laust:

wp-super cache er super godt, der er dog mange indstillinger. Så man skal virkelig fokusere og bruge tid i starten (eller følge en tutorial)

Jeg har efterhånden erfaret at det er min plugins som tynger mine sites, især har jeg problemer med diverse plugins til sociale medier.

Det er 100 % korrekt at des flere plugins du har installeret jo langsommere er dit wordpress website, hvorfor den bedst løsning altid er at vælge et tema, hvor de typiske funktioner, man bruger, er bygget ind i temaet, klart er at foretrække. Der er eks. flere og flere premium temaer som har bygget meta tags ind i din editor for sider og indlæg.

Mht. sociale plugins, hvilke(t) et bruger du så? Jeg kan anbefale at du bruger WP jetpack, som har en masse forskellige pluginfunktioner bygget ind i ét plugin - inkl. social deling! Du skal dog have en bruger på wordpress.com for at aktivere det.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:42

Vælger du Wordpress seo by Yoast, har Lars Bachmann også lavet en ganske fin gennemgang om indstillingerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Jakob Bank:
Pluginet "Wordpress SEO" af Yoast er efter de flestes mening en anelse bedre, men AIO SEO kan også sagtens bruges.

Jeg har hvertfald været glad for det, og det er super nemt at finde ud af (All in one seo plugin).

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:13
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:57

Der findes også flere plugins udover ALL In One Seo og Yoast som kan være relevante.. Prøv at søg lidt på google for der findes flere artikler om hvilke man bør have..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:29

Kristoffer Hjerrild:

Der findes også flere plugins udover ALL In One Seo og Yoast som kan være relevante.. Prøv at søg lidt på google for der findes flere artikler om hvilke man bør have..

Jeg er personligt ved at forfalde til SEO Ultimate, fordi den indeholder en masse funktionalitet, som man i visse tilfælde skal installere et helt andet plugin til.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Mange tak for alle svarene:)

- Kasper

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 12:32

Jeg fulgte også lige med i tråden her og fik nogle gode links at arbejde med ang. SEO så tak til jer :)

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:03

Jeg skiftede All in one SEO Pack ud med Wordpress SEO by Yoast i går på et af mine sider, og jeg må nok slutte mig til folkene som siger at Wordpress SEO er bedst. det er langt flere muligheder i det plugin end der er i det andet.

Jeg vil lige ledes skiftes det plugin ud løbende på mine andre sider.

Er der i øvrigt nogle som kender et plugin som kan konvertere info fra det ene plugin til det andet??? Så man ikke skal sidde og rykke Meta description, meta keywords og title manuelt???

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)