Der så mange dygtig mennesker der dagligt svarer på spørgsmål herinde, så jeg vil høre om I kan hjælpe med lidt info.
Jeg har besluttet at prøve at starte en affiliate side. Jeg har tilmeldt mig nogle forskellige netværk, EuroAds, Partner-Ads osv, men de skriver at man skal godkendes først.
Så nu vil jeg spørge nogle af jer erfarne Affiliates herinde, hvor meget tekst skriver I på en side for at blive godkendt?
Kræver det at jeg i forvejen har meget trafik på hjemmesiden før jeg får lov til at blive partner?
Det kommer helt an på hvilke programmer du ansøger. Sørg for at få en præsentabel hjemmeside op at køre inden du ansøger er mit råd. Der går alligevel lidt tid før du modtager nok besøgende til at det bliver en god forretning.
Husk på at det handler om at give værdi fra sig - så klø endelig på :-)
Altså jeg er blevet godkendt de stedet uden overhoved at have en hjemmeside, men det er nok også fordi jeg havde skrevet at jeg valgte at køre SEM. Bare fyld en ansøgning så godt som du kan, så skal du nok blive godkendt. Hvad har de at miste ?
Altså jeg er blevet godkendt de stedet uden overhoved at have en hjemmeside, men det er nok også fordi jeg havde skrevet at jeg valgte at køre SEM. Bare fyld en ansøgning så godt som du kan, så skal du nok blive godkendt. Hvad har de at miste ?
De kan miste deres Annoncører hvis de giver leads der er skabt på dårlige vilkår f.eks. hvis der bliver lovet guld og grønne skove, forkerte informationer eller ja... falske leads.
Så der skal være et filter.
#0 Du skal nok overveje kraftigt hvad du vil, for det er ikke bare lige at kaste sig over mere her i 2012... du skal virkelig have noget spændende før det gir pote.
Ja og lige præcis der er der også store begrænsninger på.... SEM er jo et vidt begreb, men via AdWords kan du jo få problemet at du ikke må bruge søgeord der hedder nogle af de brandnavne du skal sælge for.
Ja det har jeg fundet ud af, men det er jo pænt svært at vurdere hvor godt en person kører adwords, hvis det er færste gang han gær det. Selv har jeg lært ved fejl gennem adwords, hvilket har været super.