Jeg var måske lige lidt hurtig. Jeg forstod det som om at et link fra min facebook side til fx. stedet på min hjemmeside hvor man kan købe, var CTA men da jeg læser din besked igen forstår jeg det som om det 2 forskellige ting ... kan du uddybe? Hvordan får jeg CTA på min side?`
(Har læst linket men forstår ikke om CTA er i form af en knap eller et link eller hvad?)
Hvor ville du foreslå man linkede til fra "about" ?
Ja jeg har kæmpet en del med det. Da jeg lagde det op i minumsstørrelsen for et cover, kunne jeg ikke rykke rundt på det så noget af det kunne ikke ses og nu er det så for stort. Har ikke lige styr på den ideelle størrelse, men du har helt sikkert ret og må prøve at finde ud af det.
Mange tak :)
Bare så vi snakker samme sporg , så snakker jeg ikke om coverbilledet eller dit profilbilled , men derimod de billeder du ligger op
Hvilken form for grafik? altså ligesom produktark eller?
Mht. konceptet så er Børnefilter siden jo en side for produktet Børnefilter og der har jeg forklaret hvad programmet går ud på under "beskrivelse" når man trykker på "om os"
Er der en anden måde du ville foreslå? Er helt ny hvad der angår opsætning og administration af facebook side så mange tak for hjælpen
Hvilken form for grafik? altså ligesom produktark eller?
Mht. konceptet så er Børnefilter siden jo en side for produktet Børnefilter og der har jeg forklaret hvad programmet går ud på under "beskrivelse" når man trykker på "om os"
Er der en anden måde du ville foreslå? Er helt ny hvad der angår opsætning og administration af facebook side så mange tak for hjælpen
MVH
Kenneth Sommer
man skal forklare hvad sit går ud på sin side man kommer ind på ikke en anden , man har tit kun få sekunder til overbevise folk at det er dette her produkt folk skal købe vis man ikke forstår det så klikker man altså ikke videre på anden side
lav en video på siden omkring børnefilter .lav mere med billeder og tekst der foklare så man forstår det på jeres facebook side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så det ikke fordi du mener man ikke kan læse om os men at vores tekst ikke er uddybende nok. er det rigtigt forstået?
En video er vi igang med :)
Yes korrekt forstået jeres hjemmeside giver langt mere viden , men vis folk kommer fra facebook siden læser om jer der skal det bedre forklares der ,
jeg må dog erkende at jeg på hjemmesiden er det langt hurtigere lettere overskue der er et links med mere info på facebook ved jeg ikke om du kunne lave det samme med menuen på facebook som på en hjemmeside , men den bedste måde var simpelthen forklare mere på siden det ville også oveni have en bedre seo effekt da du ved en mere forklarende tekst får din facebook til at ses af flere mennesker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er vigtigt at bruge info delen af en FB Page til at gøre opmærksomt på din webside og dermed har du også givet søgemaskinerne noget til at arbejde med som ekstra bonus.
Jeg vil straks få kigget på det. Kiggede på min tekst og kunne faktisk godt se at den måske ikke er så forklarende for folk der måske ikke lige kender den slags produkter.