Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback på min facebookside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler tekst på facebook hvad jeres koncept går ud på

mere grafik og billeder og meget videoer der forklare dette her koncept

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:16

@Marianna

Jeg var måske lige lidt hurtig. Jeg forstod det som om at et link fra min facebook side til fx. stedet på min hjemmeside hvor man kan købe, var CTA men da jeg læser din besked igen forstår jeg det som om det 2 forskellige ting ... kan du uddybe? Hvordan får jeg CTA på min side?`

(Har læst linket men forstår ikke om CTA er i form af en knap eller et link eller hvad?)

Hvor ville du foreslå man linkede til fra "about" ?

Med Venlige Hilsen

Kenneth Sommer

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:17

Kenneth88:

@Marttin

Ja jeg har kæmpet en del med det. Da jeg lagde det op i minumsstørrelsen for et cover, kunne jeg ikke rykke rundt på det så noget af det kunne ikke ses og nu er det så for stort. Har ikke lige styr på den ideelle størrelse, men du har helt sikkert ret og må prøve at finde ud af det.

Mange tak :)

Bare så vi snakker samme sporg , så snakker jeg ikke om coverbilledet eller dit profilbilled , men derimod de billeder du ligger op

på din status linje ! :)

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 13:20

Hvilken form for grafik? altså ligesom produktark eller?

Mht. konceptet så er Børnefilter siden jo en side for produktet Børnefilter og der har jeg forklaret hvad programmet går ud på under "beskrivelse" når man trykker på "om os"

Er der en anden måde du ville foreslå? Er helt ny hvad der angår opsætning og administration af facebook side så mange tak for hjælpen

MVH

Kenneth Sommer

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 13:31

Marttin Christensen:

Bare så vi snakker samme sporg , så snakker jeg ikke om coverbilledet eller dit profilbilled , men derimod de billeder du ligger op

på din status linje ! :)

Hehe okay, der misforstod jeg dig. Men tak for det. Havde jeg overhovedet ikke lagt mærke til selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

Kenneth88:

Hvilken form for grafik? altså ligesom produktark eller?

Mht. konceptet så er Børnefilter siden jo en side for produktet Børnefilter og der har jeg forklaret hvad programmet går ud på under "beskrivelse" når man trykker på "om os"

Er der en anden måde du ville foreslå? Er helt ny hvad der angår opsætning og administration af facebook side så mange tak for hjælpen

MVH

Kenneth Sommer

man skal forklare hvad sit går ud på sin side man kommer ind på ikke en anden , man har tit kun få sekunder til overbevise folk at det er dette her produkt folk skal købe vis man ikke forstår det så klikker man altså ikke videre på anden side

lav en video på siden omkring børnefilter .lav mere med billeder og tekst der foklare så man forstår det på jeres facebook side

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 13:52

Så det ikke fordi du mener man ikke kan læse om os men at vores tekst ikke er uddybende nok. er det rigtigt forstået?

En video er vi igang med :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13

Kenneth88:

Så det ikke fordi du mener man ikke kan læse om os men at vores tekst ikke er uddybende nok. er det rigtigt forstået?

En video er vi igang med :)

Yes korrekt forstået jeres hjemmeside giver langt mere viden , men vis folk kommer fra facebook siden læser om jer der skal det bedre forklares der ,

jeg må dog erkende at jeg på hjemmesiden er det langt hurtigere lettere overskue der er et links med mere info på facebook ved jeg ikke om du kunne lave det samme med menuen på facebook som på en hjemmeside , men den bedste måde var simpelthen forklare mere på siden det ville også oveni have en bedre seo effekt da du ved en mere forklarende tekst får din facebook til at ses af flere mennesker

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:21

Hi Kenneth

About texten du ser på forsiden af din FB page under profiltexten, burde indeholde et link til hjemmesiden.

I sektionen "description" - i info delen af din FB side har du udover mulighed for at linke til f.x. denne: http://www.boernefilter.dk/?page=03

med et call to action om at prøve gratis..

Det er vigtigt at bruge info delen af en FB Page til at gøre opmærksomt på din webside og dermed har du også givet søgemaskinerne noget til at arbejde med som ekstra bonus.

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 14:23

Mange tak for den altid uddybende hjælp :)

Jeg vil straks få kigget på det. Kiggede på min tekst og kunne faktisk godt se at den måske ikke er så forklarende for folk der måske ikke lige kender den slags produkter.

Med venlig hilsen

Kenneth Sommer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)