Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler forum til wordpress side!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har startet hjemmesiden gamersworld.dk som er en hjemmeside der omhandler spil, men jeg kunne godt bruge et forum, hvor man kan diskutere spil osv. Er der nogle af jer der sætte et forum op i wordpress til en rimelig pris? :-)

Mvh

Kristian.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:11

Medmindre du har særlige behov, så kunne du vel blot smide et phpbb forum op på www.domæne.dk/forum :-)  Så linke videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Nu da han kører wordpress, så ville bbpress være mere oplagt end phpbb, da det trods alt er baseret på wordpress ;)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:17

Kristiandu:

Hej aminoer!

Jeg har startet hjemmesiden gamersworld.dk som er en hjemmeside der omhandler spil, men jeg kunne godt bruge et forum, hvor man kan diskutere spil osv. Er der nogle af jer der sætte et forum op i wordpress til en rimelig pris? :-)

Mvh

Kristian.

hej

det kan du gore helt selv og gratis med Mingle Forum, rigtigt nemt.

jeg har den sat op paa denne side http://www.jedetestelesclients.fr/forum

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:32

Tak for de hurtige svar, folkens! :)
- Det forum jeg skal have, skal gerne være i samme stil som min hjemmeside, hvis I forstår. Kan man selv ''designe'' forummet med mingle forum, eller skal jeg have en til at gøre det for mig? Det skal lige siges, at jeg er ny i branchen, så jeg er ikke lige helt så skrap til det endnu og jeg vil gerne have, at det bliver sat helt ordenligt op. :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 00:16

Kristiandu:

Tak for de hurtige svar, folkens! :)
- Det forum jeg skal have, skal gerne være i samme stil som min hjemmeside, hvis I forstår. Kan man selv ''designe'' forummet med mingle forum, eller skal jeg have en til at gøre det for mig? Det skal lige siges, at jeg er ny i branchen, så jeg er ikke lige helt så skrap til det endnu og jeg vil gerne have, at det bliver sat helt ordenligt op. :)

Der findes forskellige skins/design til mingle forum, du kan se dem her http://cartpauj.icomnow.com/forum/mingle-forum-plugin-group1/skin-gallery-forum5/

Mingle er meget nemt at sætte op, som du kan se i youtube videoen. Men sporgsmaal et nok mere om du synes at det ser ok ud. Men tag et kig paa det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)