@B. Hvarregaard. Jeg hæftede mig bl.a. ved platugle. Vi skal desuden ikke diskutere det i denne tråd. Du kan evt. komme med din mening i en privatbesked, (jeg er lutter øre), af hensyn til trådstarteren, så hans tråd ikke går offtopic.
Det er rigtig dårlig stil at kaste 1-stjerner efter en moderator, der gør sit "arbejde".
Er du uenig i en moderation, er du velkommen til at anmelde den, med begrundelse af din uenighed.
Så vil øvrige moderatorer og Thorborg se din indvending.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er rigtig dårlig stil at kaste 1-stjerner efter en moderator, der gør sit "arbejde".
Nu er det system vel lavet (ret mig hvis jeg tager fejl) så brugerne kan bedømme hvor givende et svar er for den pågældende debat? Hvis brugeren mener at moderatoren forstyrrer og afleder debatten er det vel fair nok at give 1-stjerne uanset om personen er moderator eller ej? - Jeg tager ikke stilling til det, jeg hæftede mig bare ved at det var dårlig stil at 'kaste' 1-stjerner bare fordi han er moderator.
On Topic: Lyder som et spændende projekt for den rette sælger, tror desværre ikke det er mig i denne omgang. Held og lykke!
I almindelig debat er vi moderatorer naturligvis ikke mere beskyttede end andre.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg tror det vil være en rigtig god idé at kontakte digitale mediebureauer der har erfaring med at markedsføre produkter internationalt. Det er de færreste på Amino som har den slags erfaringer (det er i hvert fald de færreste der skilter med det :-)), men derfor er det selvfølgelig fint at spørge her alligevel.
Hvis jeg må kritisere noget på dit site, så er det de popup-bokse der dukker op når man forsøger at få bogen tilsendt. Først en dialogboks med blot et "1"-tal. Når man trykker OK på denne, dukker der en ny boks op. At benytte alert-bokse er utroligt forstyrrende, så måske I skulle overveje at kigge på en anden løsning. At en potentiel kunde bliver irriteret på jeres site efter download af prøve-bogen er i hvert fald ikke godt, og er ikke i god tråd med jeres budskab om at de små detaljer skal gøres bedre.
Personligt synes jeg at det vil være en god ide at få en stærk engelsk-translatør til at kigge bogen igennem for sproglige fejl, og komme med forslag til ændringer. Jeg har lige læst 2-3 sider af prøveversionen, og der er nogle få steder hvor sproget og tankerne bagved er danske, selv om ordene i bogen er engelske.
Lyder som en spændende bog. Måske kunne du med tiden udvide konceptet til service generelt. Herude i Vestjylland kan en del af de unge mennesker ved kassen i supermarkedet hverken smile eller se kunden i øjnene. Jeg tror, at god kundeservice bliver det næste store parameter.
I mellemtiden er siger jeg super fedt gået med din 7 årige madanmelder på Birdi.dk. Det er et koncept, som jeg også kan se gå viralt. Alle os med børn vil gerne gøre vores bedste - forestil dig en app, med hotel og restaurant anmeldelser - af børn!!!! Det ville da være det fedeste :-)