Det er måske ikke det helt rigtige forum jeg skirver i men jeg syntes ikke jeg kan finde et bedre. I forbindelse med SEO vil jeg gerne have oprettet en analytics konto til en kunde men når jeg forsøger at oprette kontoen så får jeg følgende besked:
Denne tjeneste er ikke tilgængelig
Google Analytics er ikke tilgængelig for xxxxxx.dk. Få flere oplysninger om Google-produkter, som du kan bruge sammen med xxx@xxx.dk. Har du brugt dette produkt med en anden Google-konto? Log ud af din nuværende Google-konto, og log derefter ind på den ønskede konto.
Linket til flere oplysninger er dødt så der er der ikke noget hjælp at hente, og jeg er ikke logget ind med en anden konto.
Jeg vil umiddelbart gætte på det er fordi du prøver at oprette en GA konto fra en mailkonto, hvorfra du har angivet du er under 18 år. Mener selv at jeg har været ude for netop det problem, og det var pga. det med alderen.
Håber det kan hjælpe dig med dit problem! ;-)
Med venlig hilsen,
Alexander
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
Det lyder som en god forklaring. Har du nogen idé om hvor jeg kan rette det. jeg syntes det er lige meget hvor jeg prøver at gå ind på så får jeg besked om at den konto ikke har adgagn til den service
Det lyder som en god forklaring. Har du nogen idé om hvor jeg kan rette det. jeg syntes det er lige meget hvor jeg prøver at gå ind på så får jeg besked om at den konto ikke har adgagn til den service
Kan faktisk ikke huske hvor det er du gør det. Mener det er dine indstillinger, men ikke igennem GA. Prøv at log ind på din mailkonto (fx. hotmail.com) og se om du kan ændre det derigennem.
Med venlig hilsen,
Alexander
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
Jeg kunne ikke finde nogen steder hvor jeg kunne ændre noget som helst så jeg endte me at lave en ny e-mailadresse som kun bliver brugt til analytics, webmasterstoolbox osv.