Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angst ved opstart som iværksætter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

Hej Line!

Velkommen ombord :-)

Det lyder jo sindssygt spændende, det du har gang i - og det er jo helt perfekt, at din tro på din idé er så stærk. Det får du brug for at få succes!

Nu sidder jeg selv i USA og driver virksomhed, men du er meget velkommen til at sende en mail til mig på tokeAngelbillysbilling.com, så kan jeg sende dig min bog Den geniale iværksætter - der beskriver jeg, hvordan jeg selv havde det, da jeg startede - hvis du vil læse et udsnit af den, kan du finde en gratisudgave på www.dengeniale.dk - derudover er der en masse gode tips og råd om det at være iværksætter og tjene penge ved det.

Mange hilsner

Toke Kruse 

Jeg har læst den, og du vil gå glip af en hel del, hvis ikke du læste den :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Line Sandra Elkjær-Madsen:

Har også planer om at uddanne mig videre som markedsføringsøkonom som i og forsig også kan bruges ved iværksætteri og at man altid kan bygge videre på denne uddannelse, så man har noget at falde tilbage på eller en plan B som nogle nok vil kalde det men den har jeg hele tiden haft i tankerne, da jeg synes det mest fornuftige er altid have andre muligheder, hvis det andet ikke skulle blive som man ønskede  ( selvom det selvf. gør det ;) eller bare bliver træt af at være sin egen herre. Mener at være fornuftig er jo aldrig dumt ..

Som en der tidligere samtidig studerede, arbejdede og kørte firma og gik en smule ned over det, vil jeg nok anbefale dig ikke at satse på flere heste samtidig. Nogle vil sikkert være uenige, men det er nødvendig med fuldt fokus på forretningen hvis den skal blive en succes. Jeg ville hellere spare 6 måneders "overlevelse" op og så give den 100% i de 6 måneder. Ellers kan man trække den med lidt studie, lidt arbejde, lidt firma i årevis. Det har i hvert fald været min erfaring. Ud hvor man ikke kan bunde og så lære at svømme :)
Held og lykke med det!
Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
Nu sidder jeg selv i USA og driver virksomhed, men du er meget velkommen til at sende en mail til mig på tokeAngelbillysbilling.com, så kan jeg sende dig min bog Den geniale iværksætter

Hej Toke

Jeg sender dg en mail , nu hørt en uddrag af den og den lyder spændene men man kan jo heller aldrig læse sig fattig om gode råd som man kan tage til sig eller ej :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)