Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til tidsregistrering og fakturering, når man sælger tid på nettet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør jer der sælger jeres tid online mht tidsregistrering og fakturering og her tænker jeg især på ydelser man sælger mens man har kunden i røret, ala IT-support.

Altså hvilket værktøj bruger I til tidsregistrering, så både en selv og kunden kan følge med i den forbrugte tid og har I gode råd til hvordan man kan fakturere kunden med det samme, når opgaven er løst?


 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge et stopur, eller oplys tiden, når opgaven påbegyndes, når du har kunden i røret.

Så kan du bruge mange forsekellige smarte værktøjer, eller sætte et op selv i et af de fine CMS'er eller frameworks, der findes.

Sæt en skabelon op i et regneark, hvor du kan sætte klokkeslæt ind, hvorefter en snedighedsformel udregner tidsforbruget og runder op til nærmeste halve eller hele time, hvorefter regnearket konverteres til en pdf via en smart VBA-knap og sender filen til kunden via mail.

Alternativt kan du også sætte det op som webregneark: http://moneynet.dk/webregneark/

Klik og tjen ;-)

Smarthed gange fem.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger http://www.paymo.biz/ som har lavet det rigtigt nemt. Jeg kan have et lille vindue åben og når jeg går igang med en opgave så kan jeg starte stopuret.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg bruger http://www.paymo.biz/ som har lavet det rigtigt nemt. Jeg kan have et lille vindue åben og når jeg går igang med en opgave så kan jeg starte stopuret.

Det ser spændende ud Niels. Skal jeg lige have testet...

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henviser gerne til mit eget produkt, Tasks.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Fra  TimeLog A/S Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tøffe

Præcis alle de tre ting du efterspørger, kan du faktisk kombinere på en meget snedig vis med TimeLog Project, som har et HelpDesk-modul, der også kan bruges til fx at sælge ydelser over telefonen. Mens du snakker, trackes din tid helt automatisk. Det er dødsmart! Stick out tongue

Eksempel: Når du åbner en sag (fx mens du har kunden i telefonen), starter systemet automatisk tidsregistreringen, hvorefter du ovre i faktureringsmodulet kan se dit tidsforbrug på hver kunde og sende hver sag til fakturering.

Hvis du også bruger e-conomic som regnskabsprogram, kan du med et par klik trykke på en knap i TimeLog og så sender den fakturaen over i e-conomic. Det har vi en del virksomheder, der tilkøber. E-conomic beskriver hvordan på deres hjemmeside.

Vi sørger vi for alt det besværlige som IT-sikkerhed (SSL-kryptering bl.a.) og systemopdateringer, mens du bare skal snakke med kunderne i telefonen. 

Det hele leveres med en gratis, 100% uforpligtende demo du kan prøve i 30 dage. Måske finder du ud af, at du kun brug for tidsregistrering - så koster vores fleksible løsning 60 kr (vi har også tidsregistrerings-app til smart-telefonerne). De øvrige to er tilkøb, e-conomic med en større pakke og HelpDesk som enkeltløsning. Kontakt os evt. på 70 200 645 eller brug vores kontaktformular. Så hjælper vi dig med at finde en løsning, der passer dig og din virksomhed.

Hav en fortsat god solskinsdag! Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Fra  TimeLog A/S Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres forslag, som jeg vil kigge nærmere på. Det ville være helt fantastisk om disse produkter også kunne kobles sammen med et remote-acces modul ala Teamviewer. Findes der mon noget der kan alle 3 ting, eller er det noget I har planer om at integrere i jeres nuværende systemer? Det vi leder efter, skal latså kunne disse 3 ting:

1. Tidsstyringsmodul, der viser forbrugt tid til både kunde og os, når vi yder remote IT-support på vore kunder.

2. Faktureringsmodul, der på baggrund af den forbrugte tid (jf pkt 1), med det samme kan fakturere vores kunde ifht forbrugt tid. 3. Remote-acces modul ala Teamviewer


Alternativet er jo ellers, at man skal bruge flere moduler til denne opgave :o)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med teamwork. Det er dog noget mere end bare et tidsregistreringssystem.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige skrevet det i en anden tråd...

Tidsregistrering fungerer fantastisk i Billings... Har rigtig gode erfaringer med det!

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)