Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Backup - Google Drive, Sugarsync, Skydrive?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et lignende indlæg, hvor alle Amino'er viser deres kontor frem, kunne jeg da godt tænke mig at høre om i bruger nogen form for online backup, og hvis ja, hvilken?

Grunden til dette indlæg er, at jeg selv er i tvivl hvor mit valg skal falde, og har lige nu Google Drive og Sugarsync som favoritter :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 14:16

Super tråd!

Jeg benytter selv www.carbonite.com der hele tiden står og backer min computer op. Hvis man kommer til at slette en fil, så kan man nemt og hurtigt få adgang til den.

De har desuden kommet med en update, så den kan backe en NAS op

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

Jeg bruger keepit.com

MVH

Thomas

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 14:32

Alle vores kunder bruger vores online backup løsning (Dansave Backup - Ahsay backup software). Den fungerer også lidt ligesom carbonite, hvor backuppen kører i bagrunden. Den kan tage backup af div. databaser, exchange server, NAS osv. Se alle backup funktionerne her

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:38

Jeg benytter Dropbox til backup af server. Hvorfor?

Dropbox har 30 dages versionering. Dvs. du kan altid gå 30 dage tilbage en hvilken som helst dag.

Det kan Google Drive og de andre også, men hvis du har en fil på 2gb, så bruger du 2gb plads for hver version. Dvs. hvis du laver backup hver dag, så skal du bruge 60gb lagerplads for at kunne holde 30 dages versioner.

Der bruger du kun 2gb på dropbox - også selvom det går 30 dage (=2*30=60gb) tilbage.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:46

Rune Breinholt Andersen:
Super tråd!

Tak for det :)! Synes egentlig det er en meget god debat at tage i disse tider, hvor der ikke mangler løsninger til online backup.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:46

Bruger Google Drive sammen med programmet syncdocs (købte det før man kunne hente drive)

Fungere super godt, og bruger det også til backup af databaser og filer fra web servere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 22:48

Kim Vinberg:

Bruger Google Drive sammen med programmet syncdocs (købte det før man kunne hente drive)

Fungere super godt, og bruger det også til backup af databaser og filer fra web servere.

Google Drive lyder umiddelbart også som en vinder, dog trækker det en smule ned der ikke findes en iOS App, og deres TOS er ikke særlig virksomhedsvenlige, da de stortset overtager rettighederne til alle filer man ligger op i skyen :(.

Selvfølgelig har de andre services også TOS som ligner (ihvertfald Dropbox og SkyDrive), men synes det er problematisk når man påtænker at ligge sine virksomhedsdokumenter op. Når det så er sagt kan man jo så argumentere for at man skal bruge sin NAS, men det er ikke en mulighed i dette tilfælde, og Box er alt for dyrt for mit vedkommende. 

Derfor denne tråd, og en debat om hvilken af de "billige" løsninger man bør vælge som iværksætter i DK :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)