Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit gratis html webhotel

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I forhold til sidens design og hvordan jeg selv ville have stillet den op.

1:

Baggrunden syntes ikke ser særlig god ud. Den er utrolig detaljeret så jeg syntes det skulle gøres mere enkelt. 

2:

Jeg ville finde 3 farver jeg ville bruge igennem hele siden. Helst 2 med stor kontrast og 1 med mindre kontrast til de andre. Farven grå er lidt trist og selvom der er denne stærke blå farve i logoet så passer den grå et eller andet sted ikke ind. Din highlights når man holder musen over en af menu knapperne er også tyrkis blå hvilken virker grimt i mine øjne når man ser hen på dit logo. Din side ser meget mørkt ud, ved ikke om det bare er mig.

3:

Jeg syntes det er et pænt logo, men jeg ville lave det mindre og flytte den væk fra menubaren. Derefter ville jeg flytte menubaren helt hen så den flugter med content eller body.

4:

Jeg ville lave menubaren om. Både skrift og den hvide farve. Se evt. www.one.com menubar.

5: Jeg kan godt se at du vil tjene lidt annoncerne fra google. Men den er utrolig grim at have hængene der. Prøv at se om der ikke er andre annoncer du kan få?

Ellers kunne du tjene penge på en form for udvidet service eller udvidet side. 

6: Jeg syntes lidt din startside er for kedeligt. Jeg syntes ikke rigtig billederne hænger sammen. Og et eller andet sted så syntes jeg at du måske skulle have en banner oppe i stedet ligesom one.com hvor der står f.eks guide. Det ser ikke så troværdigt ud som jeg ser det nu.

Det var bare lidt mine tanker og kritik.  

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)