Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg sælge min webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min søster startede en webshop op for 6 mdr siden hos TDC hosting. Men pga tidsmangel og intet salg, er vi blevet enig om at lukke shoppen ned. Men idet at den er købt for 1 år, har vi stadig nogle måneder tilbage. Er der nogle der ved, om sådan en webshop er mulig at sælge?? Den kan jo netop laves om til lige netop det man vil...

Håber der er nogle der kan hjælpe

Hilsen

78Lykke

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:10

Jeg er selv i gang med at sælge min webshop :)

Jeg forstår ikke helt… Hvordan vil I sælge den, hvis hun selv står for at sy tøjet? Skal det bare være selve siden, som man køber?  

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:20

Hej 78lykke

Det var muligt at blive Plus medlem på Amino og sætte den til salg på Amino virksomhedsbørs. Dog tror jeg det er begrænset hvad i kan få for den.

Dertil vil jeg gerne sige at jeg tror sagtens i kan sælge produkterne hun laver og ved interessen er der for hjemmelavet tøj til børn. Men det kræver en helt ny shop efter min mening. Den er meget gammeldags og ser ikke rigtig professionel ud.

Jeg tror sagtens i kan få gang i salget med nogle ændringer

1. Nyt design
2. Nye produkt billeder
3. Gør nytte af facebook, det er en god salgskanal for kvinder og hjemmelavet tøj.

Ved godt i har besluttet at sælge shoppen, men tænkte jeg lige ville komme med et par forslag.

Held og lykke

/martin

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:37

Hej Martin.

Jeg er heller ikke selv helt tilfreds med shoppens design, men det hele er selvlært, og har været en meget lang proces! Grund et lav start budget, er vi blevet nødt til at lave produkt billederne på "hjemmelavet vis" og syntes på den baggrund at de er ok,- ikke model billeder, men gode nok! Vi kører også på facebook, men det har desværre ikke givet pote.

Mange tak for dit svar, og din oprigtighed, og kom gerne med nogle ideer hvis du har lyst. Vil jo gerne have shoppe op og kører, men har mistet modet.

Hilsen

Anja

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:52

Hej Anja.

Ja okay. Hvis du en dag kunne spare en 5.6.000 kr. sammen til et lækkert nyt design, så ved jeg der nok skulle være en Amino eller to, der kunne tage denne opgave. Jeg har selv taget alle mine produkt billeder på min webshop på "hjemmelavet" vis. Det er også selvlært med noget fritlægning osv. i photoshop. Så selvom man tager dem derhjemme, så kan de godt fremstå mere professionelt. ( måske ikke alle der synes mine produkt billeder er professionelle, haha )

Jeg kan godt forstå du har mistet modet, hvis der absolut intet sælges. Jeg har selv en bekendt der sælger godt ud af hjemmelavet tøj, og hun benytter også facebook som en salgskanal og ved hun får løbende ordre på alverdens tøj til børn. Så man kan godt komme langt via facebook, for mange kvinder benytter det til sådanne ting har jeg erfaret. Du kunne evt. holde nogle konkurrencer eller lave nogle super gode tilbud, så går det langsomt fremad mund til mund.

Men det vigtigste er hjemmesiden, stråler den af professionelisme eller hvad man siger, så fanger det folk øjeblikkeligt.

Held og lykke
Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)