Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med telemarketingevner og forretningssans søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal kende sine begrænsninger og handler derefter......

Derfor søger jeg en stærk profil med fantastiske evner som mødebooker.

Ønske profilen:

- Du har i dag stor erfaring og succes og er enten startet for sig selv eller overveje at gøre det.

- Du har en økonomisk indsigt uden at være ekspert.

- Termer som LEAN og forretningsudvikling er ikke en by i Rusland.

- Du har i opstartsfasen en eller anden form for supplerende indtægt.

- Profilmæssigt supplerer vi hinanden og du vurderer at din IQ ligger væsentlig over gennemsnittet.

Tanken er at indgå et 50/50 partnerskab hvor markedsføring, telefonisk kontakt til nye kunder samt al ekstern kommunikation og til dels forhandling med leverandører ligger ved dig, mens jeg beskæftiger mig med den udførende del og levering af ydelsen.

Initialt skal du sælge et gratis produkt, så det er ikke fordi millionerne kommer væltende ind fra dag 1, men omvendt er omkostningerne også på et absolut minimum i opstartsfasen, og potentialet er stort.

I opstartsfasen er der tale om 5-7 timer om ugen hvoraf mødebooking naturligvis skal foregå i virksomhederne "åbningstid" og succeskriteriet er 2-3 møder pr. uge ved udvalgt kundesegment. Forberedelsen er vi fælles om og vil som udgangspunkt fylde en del. Som sagt er det vigtigt at du har en anden supplerende indtægt, da jeg er af den klare holdning at fundamentet skal være stærkt før man vokser.

Giv lyd fra dig hvis du kunne tænke dig at tage udfordringen op.

 

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salva.dk

Det lyder som et spændende projekt du er på vej ud i :)

Selvom jeg dog ikke kan tilbyde mig selv i et partnerskab, kan jeg delvist opfylde din kriterier.

Jeg har stor erfaring med telemarketing, både som opsøgende salg og mødebooking, og arbejder dagligt med dette på højt plan.

Jeg er for nylig blevet selvstændig indenfor branchen, og kan tilbyde dig at afdække området "mødebooking" og overlade den egentlige virksomhedsdrivelse til dig selv.

På den måde er du også sikker på at de folk du har på posterne opfylder det ønskede kompetence niveau, da "sælgere" som mig selv oftest vælger at fordybe sig i netop denne disciplin.

Hvis du kunne være interesseret i at tage en snak om hvirvidt det kunne betale sig for dig at outsource din mødebookning og evt. yderligere onlinemarkedsføring kan du lige skrive en besked til mig.

Mvh.

Kasper Brandt Petersen

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salva

Jeg har de kompetencer som du efterlyser, men samtidig har jeg svært ved at finde noget om dig, dine kompetencer og dine succes´er.

I en tid hvor de fleste virksomheder skær ind til benet, er det svært for mig at se potentialet, men det er nok på grund af manglende information her og på din hjemmeside.

Har oplevet mange der kan masser af ledelses værktøjer, dog tror jeg at de fleste måler på referencer og gode udtalelser.

Så hvor er økonomien i det for mig, hvis jeg laver gratis møder til dig?

Jeg er skeptisk, men ikke uinteresseret.

Glæder mig til at hører fra dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)