Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger vi flere gameservere?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften siger vil jeg gerne have nogle gode råd/ideer, til hvordan vi hos PowerServers.dk kan sælge endnu flere gameservers. Vores produkt bliver solgt til en pris der ligner de fleste af vores konkurrenters... Men vores servere er dog danske (hosted i Danmark), så vores gameservers er ret billige sammenlignet med mange af de andre der sælger danske game servers.

Vi har indtil videre sponsoreret nogle konkurrencer på danske gaming YouTube channels, samt nogle klaner som også har fået en gratis server.

Håber der sidder nogle der har et godt råd, til hvad vi kan gøre for at skaffe flere kunder;)

Venlig Hilsen

Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Er virkelig inde i markedet, da jeg selv spiller MEGET! - Priserne er gode! Har du overvejet flere spil? fx:

- Minecraft

- Left 4 Dead

- Left 4 Dead 2

osv.

kh

Mads

PS: Meget  flot side! :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit svar;)

Vi regner med at hoste Minecraft servere inden længe, og det er noget jeg personligt har ret god erfaring med.

Spil som Left 4 Dead 2 og Team Fortress 2 kunne også være interessante, men så skal vi kan godt nok have sat os lidt ind i det... Da vi ikke vil sælge noget vi ikke har ret meget forstand på;) Men klart noget vi vil overveje, og jeg er begyndt at eksperimentere lidt med det;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kasper

Mit råd, baseret på erfaring... Sørg for at have et CVR nr., have rigtige forretningsbetingelser, have en hjemmeside som er komplet og korrekt udfyldt (dvs. "om os" ikke er tom) og endelig at man kan komme i kontakt med jer og se, hvem som står bag firmaet. I fremstår ikke som en virksomhed med styr på tingene, når der ikke er styr på så "basale" ting - så kan I heller ikke forvente at kunderne tør lægge deres penge hos jer.

Sidst, men ikke mindst - minder jeres side ikke lidt for meget om vores fælles kollegas, www.privathost.dk ? :-)

Held og lykke!

Bonusspørgsmål: Hvor er jeres servere hosted? Så vidt jeg kan se, ligger det lidt nord for Herning, faktisk hos en tredje fælles kollega? Det er også noget, som folk går ret meget op i, og som I bør oplyse om - datacenter sikkerhed, netforbindelse ol. Den bitre erfaring fra nyopstartede gamehosting virksomheder er, at mange har en server i kælderen af deres privatbolig, og kalder det "professionel gamehosting" på deres forældres 50/50 fiberlinje... Så for at klargøre tingene, bør I (i mine øjne) også fortælle ganske kort om de ting.

Jeg håber, at det kan bruges til at hjælpe jer videre på vejen.

Vh Anders Eiler (som også ejer SpeedGaming.pro). 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Anders - Det er ikke så sjældent at andre "genbruger" sådanne designs som de ved en konkurrent bruger... Lidt uoriginalt og sikkert fordi man ikke har haft lyst til at bruge tiden på at finde præcis det som man gerne vil have.

@Kasper - Jeres hjemmeside skal i hvert fald være langt mere informativ. Der er så mange blanke sider uden information og i skriver blot at jeres servere er hostet i DK. Ikke hvor eller hos hvilken udbyder. Dog får man en god fornemmelse om at det er hostet på en hjemmefiber (jeg får 23ms til jer hvor jeg har 8ms til mit eget) hvis man pinger jeres testserver.

Man ved heller ikke hvem det er man betaler til. Der er ingen text på "om os"-siden og på de resterende sider halter det også.

I argumenterer for at man skal vælge jer fx pga "no-lag"/billige servere/etc. Det er et argument som rigtig mange bruger og det er langt tid siden at det virkede godt. Jeg har selv valgt at fokusere på cw-servere og det har virket rigtig godt. Selvom dine servere måske koster 29 kr mindre end mine, så får man trods alt noget mere med her hvor det hele også er sat op fra starten. Desuden er det også en god ide at gå i detaljer med informationen på jeres webside. Jeres server kan være hostet i DK men det kan jo sagtens være på en TDC adsl og ikke i et datacenter som de fleste andre hvor det kører på en professionel fiber.

Jeg ville være mere hip på at købe en server hos jer hvis i kunne virke professionelle udadtil. Lige nu virker det blot for mig at i ikke har lyst til at lægge så meget i at vise hvad i kan men hellere har lyst til at tjene penge og skaffe flere kunder. I bør virkelig gennemgå jeres hjemmeside fra top til tå. Det er jeres ansigt ud til jeres potentielle kunder så hvis i vil have flere kunder så er det en ting i kan gå igang med. :-)

Tag ikke indlægget her som en sviner men som et råd. Se og få noget info på jeres side. Det er ikke det mest spændende men folk ved jo ellers ikke hvad i kan og hvem i er hvis i ikke fortæller det. Og en bonus som Anders nævner kan være at få et CVR-nr.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med designet er noget, høre vi nærmest dagligt:P Privathost.dk har jo ikke mere ret til at bruge det theme, end de 6000 andre der har købt det:P Men det skal så siges at vi ikke engang vidste at Privathost.dk fandtes dengang vi købte dette theme. Btw. Er vi ved at få lavet et fuldstændigt unikt design;)

Ang. det med informationerne... Jeg kan godt se at vi virkelig mangler noget her, og det må jeg hellere få fixet med det samme;)

Og bare rolig... Vi hoster ikke vores servere fra en privat adresse, men derimod et datacenter her i Jylland;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på STEAMS liste over de top 10 mest aktive spil og husk EA's Origin. Husk også at tjekke spillet DayZ ud (mod til Arma 2) som virkelig er blevet et stort hit efterhånden, dog er det stadig i alpha stadie og det kan frit downloades hvis man har Arma 2 installeret.

- Ellers post igennem alle de gamer forums du kan finde f.eks. som www.newz.dk

Selv har jeg over 200+ spil mest PC spil (JA JEG ER EN NØRD!) og kunne godt selv finde på at købe en server til Minecraft, DayZ og Mount & Blade: Napoleon.

Ihvertfald er Minecraft servere altid eftertragtet og nok også det jeg ville satse på at få op først.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:
Privathost.dk har jo ikke mere ret til at bruge det theme

Rolig nu, ingen har sagt noget om at den ene har mere ret til det end den anden..

Kasper Toxvig:
Og bare rolig... Vi hoster ikke vores servere fra en privat adresse, men derimod et datacenter her i Jylland;)

Kan det passe at i lejer jer ind hos GameHotel? (bare af ren interesse)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, vi lejer os ikke ind ved Gamehotel:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Double post... Stupid browser! Sorry...

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)