Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusivt Amino tilbud (prof logodesign fra Unik)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Unik. er et nyopstartet bureau der ordner alt indenfor grafik og programmering.

Vores medarbejdere består af yderst kompetente folk der er valgt ud fra talent og ikke et fint stykke papir med nogle karaktere på.

Vores mål er at få iværksættere overbevist om at det altså kan betale sig at vælge en lidt dyrere løsning for så at få et meget bedre resultat.

Derfor har vi valgt at køre denne lille kampagne for at brande os selv, samtidigt med at give dig en unik mulighed for at få et billigt, gennemtænkt kvalitetslogo,

hvor der virkelig er kælet for detaljerne, og vi producerer ikke bare "skabelon-logoer" som består af et motiv som bare er valgt fordi det var pænt og derefter med en tekst bagefter (hvis firmanavnet er i to ord bruger vi HELLER ikke den løsning med at det ene er regular og det andet er bold).

Skriv jeres mails i denne tråd, hvis i er interesserede.

- Så kontakter vi jer, for at aftale nærmere.

Unik. / WE CREATE.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:00

Hvorfor kommer den ikke op på forsiden?...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:02

Bertil Boisen:
Hvorfor kommer den ikke op på forsiden?...

Jeg fandt den på forsiden, men måske du har slået fra at den ikke skal vise "Jeg har et godt tilbud til dig"

/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22

Den kom også på forsiden, lige efter jeg skrev den kommentar. :-)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 08:56

Jeg synes, det ser rigtig spændende ud. Glæder mig til at se responsen på tiltaget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

Tak for det, Tommy :-)

Mvh.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis dette er jeres debut, kan I passende give en kort introduktion af de involverede, så man ved, hvem man handler med. 

Bertil Boisen:
overbevist om at det altså kan betale sig at vælge en lidt dyrere løsning for så at få et meget bedre resultat

Om det er dyrt, handler vel om forholdet mellem vare og pris, ikke pris og anden pris. Men uddyb da.

Bertil Boisen:
og vi producerer ikke bare "skabelon-logoer" som består af et motiv som bare er valgt fordi det var pænt og derefter med en tekst bagefter (hvis firmanavnet er i to ord bruger vi HELLER ikke den løsning med at det ene er regular og det andet er bold).

Definér ikke negativt. Forklar, hvad I tilbyder, fremfor, hvad I ikke tilbyder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Det er som sådan ikke vores debut.

Det er bare en lille gimmick vi har valgt at bruge for at måske få etableret starten på en kundebase.

- Ligesom fødevarer sættes som smagsprøver er dette en grafisk-smagsprøve. Som så er til en meget fordelagtig pris.

Grunden til at jeg skriver det med at det kan betale sig at vælge en dyrere løsning end den billigste.

- Er at jeg ser næsten hver dag hvor firmaer herinde udbyder en opgave i debatten, og derefter vælger den billigste. Alt imens jeg sidder og krummer tæer over at en fed opgave røg til en 16 årig der løser opgaven i photoshop...

Vi er et team der består af 1 grafiker (undertegnede) og 2 programmøre og 1 leder der står for alt det økonomiske.

Håber det besvarede din spørgsmål.

Mvh. Bertil Boisen / Unik.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Bertil

Nu er det ikke fordi jeg syntes det er et dårligt tilbud, faktisk er det utroligt billigt! 

Men jeg syntes nu du sætter grafikere og virksomhedsejere som søger grafikere i bås.

Jeg tror ikke altid at virksomhedsejere vælger det billigste. Tværtimod! Jeg tror de undersøger hvem der giver tilbuddet og vælger ud fra hvem der har en god balance mellem pris og kvalitet.

Samtidig tolker jeg dit svar om der er mange 16 årig grafikere der giver dårlig kvalitet. Det tror jeg heller ikke er tilfældet. Jeg har set grafikere som er 16 år skrive herinde, som faktisk er utrolig gode til deres arbejde og samtidig også laver kvalitets arbejde. De er tit også utrolig passioneret omkring deres arbejde da de for det meste ser det som en hoppy som endda kan give lidt penge.

Hvis der er nogle virksomhedsejere der søger logo til billig pris, så undersøger de normalt balancen mellem pris og kvalitet. Tænkt hvis de kan få et logo til 150 kr som de kan bruge til noget. Så er det godt sluppet.

Det er ikke for at provokere eller for at sætte dig i dårligt lys, det er mere så du ikke ser negativ ud i folks øjne. 

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)