Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone app udvikling, prisniveau?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg står og mangler nogle priser på Iphone App udvikling..eftersom jeg ikke lige har planer om at smide specs på Amino må i nøjes med overordnet features som appen skal kunne.

den skal kunne geotagge filer samt uploade disse til en fast IP, men med mulighed for at kunne uploade til bruger indtastet IP.

disse filer skal kunne bruger redigeres inden afsendelse, hva enten det er en forud defineret skabelon eller et billede etc.

den skal også kunne finde nærmeste samarbejdspartner som har butikker i hele DK. den skal lige ledes kunne vise reklamer i mindre omfang.

jeg ved det er sparsomt med oplysningerne så jeg forventer ikke den præcise pris, men nærmere et pris niveau.

er du solo programmør(freelancer) er du også velkommen til at komme med et bud. og ja hvis i kender nogle så lad høre Smile

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24

Brug Amino Freelancer, hvis du har brug for hjælp med dit projekt. Det giver dig store besparelser – Du betaler os nemlig intet og får samtidig den bedste pris i markedet.

Prøv det her.

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:28

Jeg har hørt fra en leverandør om to forskellige nyheds Apps, som kostede 30.000 (ex moms) for den ene og 40.000,- (ex moms) for den anden. De indeholdt hver især tekst m fotos, videokanal (flot integreret youtube) og onlineformularer i forskellige kombinationer bl.a. Tip en nyhed inkl foto fra cameraet eller/og camera roll. Ca 10 sider og niveauer for den ene og ca. 15 for den anden i grundskellettet. Udviklingen var til både iPhone og til Android (laves vist i 4 udgaver), hosted, testet, med justeringer, grafik, layout, udarbejdelse af ikon-menu (og udarbejdelse af ikonerne), katalog m 40 standardbilleder mm. og med web-adgang til let CMS for indholdsgenerering. Og en nr. 2 bestilling (min potentielle) af tilsvarende, med nogle justeringer og tilpasninger, kunne gøres langt billigere.

Men om det er over eller under prisniveauet for udvikling af en App er jeg ikke klar over...

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 22:10

Hej SherlockH, Tak for dit svar.. det er da en start Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)