Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste SEO tips til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Når jeg sidder og kigger med på alle de gode råd i kommer med, forestiller jeg at mange af dem er henvist til sider der er kodet fra bunden. Er der nogle generelt gode tips til sider der er lavet i Wordpress?

Dbh Lars

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:11

SEO fungerer jo på samme måde uanset hvilket website og hvilken kodning det er i, men hvilke tips leder du efter? Hvilket SEO plugin du skal bruge eller en generel forståelse for hvad du skal gøre i WordPress?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:11

Hejsa

Wordpress er som sådan ganske godt kodet til SEO som det er, men personligt bruger jeg på nogle wordpress sider  http://wordpress.org/extend/plugins/all-in-one-seo-pack/ som så giver muligheder for mange andre ting.

Der er dog en masse gode tweaks du kan lave til din WP så den ikke f.eks. viser TAG og Categories sider som fulde post, og dermed giver duplicate content.

Title, description, inbound link og meget content må være det vigtigste :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Mit bedste råd til wordpress er at du ikke tager generelle råd for gode vare. Der er nemlig MEGET stor forskel på hvordan de forskellige themes er sat op, og på hvordan du vælger at opbygge din side.

Ved bestemte temaer, eller ved at sammensætte din side på en bestemt måde kan du meget nemt skabe duplicate content. Det kommer i de fleste tilfælde an på hvordan du har valgt at bruge dine kategorier.

Måden du bruger disse kategorier på er det som afgør om du skal smide en noindex på dem eller ej. Andre gange er det ikke brugen af dem, men selve temaet der afgør om der skal noindex på eller ej.

Man skal altså være opmærksom på dette.

Ud over det så kan nu holde dig til all "in one seo pack" og en masse godt indhold. 

Lad være at bruge for mange unødvendige plugins, og pas på med hvordan du laver din interne linkbuilding.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:18

Hej,

SEO tips til Wordpress, så kommer du ikke uden om Brian Brandts video.

/Brian

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:19

Title og description har jeg på plads og content og indgående links arbejdes der på. Og har installeret AllInOneSEOPack og har givet siderne deres egen beskrivelse og titel osv.

Jeg læse blot en post tidligere der bl.a. beskrev at man skulle sørge for at placere sit content så langt oppe i toppen af koden som muligt. Det kan man vel ikke gøre i Wordpress?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

Der ligger en editor inde i wordpress som tillader dig at redigerer i koden på samtlige sider.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:33

I Love SEO:

Der ligger en editor inde i wordpress som tillader dig at redigerer i koden på samtlige sider.

Det er jeg godt klar over. Men det er vel ikke muligt at rykke alt for meget rundt på koderne i Wordpress?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:33

Brian Reinhold Jensen:

Hej,

SEO tips til Wordpress, så kommer du ikke uden om Brian Brandts video.

/Brian

Jeg takker for video, den bliver helt sikkert brugbar.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:35

I Love SEO:

Mit bedste råd til wordpress er at du ikke tager generelle råd for gode vare. Der er nemlig MEGET stor forskel på hvordan de forskellige themes er sat op, og på hvordan du vælger at opbygge din side.

Ved bestemte temaer, eller ved at sammensætte din side på en bestemt måde kan du meget nemt skabe duplicate content. Det kommer i de fleste tilfælde an på hvordan du har valgt at bruge dine kategorier.

Måden du bruger disse kategorier på er det som afgør om du skal smide en noindex på dem eller ej. Andre gange er det ikke brugen af dem, men selve temaet der afgør om der skal noindex på eller ej.

Man skal altså være opmærksom på dette.

Ud over det så kan nu holde dig til all "in one seo pack" og en masse godt indhold. 

Lad være at bruge for mange unødvendige plugins, og pas på med hvordan du laver din interne linkbuilding.

Det kan du selvfølgelig have ret i. Jeg må tage udgangspunkt i de generelle råd i hvert fald og så ellers se om jeg kan finde nogle specifikke råd til temaet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)