Hejsa Amino! Som overskriften siger: Hvor og hvordan får man lavet sin egen emballage? Det skal være noget aller det her: 38436f5e07125f5ca4f2f453aeeb9ac0.jpg Hvor der altså skal være plads til mit produkt inden i og så med med den tekst jeg ønsker? Jeg har prøvet at søge lidt på google, men har ikke fundet noget. Men ved hellere ikke hvad jeg skal søge på helt præcist? Er der nogle af jer, der har fået lavet noget emballage til jeres produkter, hvis ja, hvor? Og hvor meget koster det ca? Da det er et relativt billigt produkt, jeg skal sælge. Så skal det helst ikke koste for meget, da det så kommer til at hæve prisen for meget, da jeg gerne vil slå samtlige andre på markedet. På forhånd tak! Hav' en god aften. Med venlig hilsen |
Hej NicoP ,
Du skal nok have fat i en plastik fabrik, enten i Danmark eller i udlandet. Jeg ville mene at de fleste plastik fabrikker, laver den slags emballage du efterspørger.
- Jeg kan du sige dig det bliver ikke billigt, de fleste steder koster den en god slat penge og få lavet sin egen emballage. Hvis du vil have det så billigt som mulig, skal du nok prøve at tage kontakt til en plastik fabrik i Kina, eller resten af østen. Du kan evt. Også prøve Polen. Men du kan selvfølgelig også vælge at få lavet det i Danmark, der ville prisen dog være højere.
Du kan evt. Søge på alibaba.com efter fabrikker i Kina som laver det du efterspørger.
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry